• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • Friday 3 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50818 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۹/۱۷ - 12:06
ترامپ:6تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم اما ...
اذعان دیرهنگام مقامات آمریکا به واقعیات منطقه و آمریکا؛

ترامپ:6تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم اما ...

رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: به جای هزینه کردن برای جنگ ها ، پول های آمریکا را صرف بازسازی جاده ها ، پل ها و فرودگاه های فرسوده این کشور می کنیم.

به گزارش آفتاب صبح، سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری رویترز از فیت ویل نوشت: دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه سیاست نظامی آمریکا را ارائه کرد که براساس آن آمریکا از مداخله در درگیری های خارجی اجتناب خواهد کرد و در عوض بر شکست دادن گروه داعش متمرکز خواهد شد.
ترامپ گفت :« ما تلاش برای سرنگون کردن رژیم های خارجی را که اکنون درگیر آن هستیم متوقف خواهیم کرد و در عوض بر شکست تروریسم و از بین بردن داعش متمرکز خواهیم شد.»
وی که این اظهارات را در فیت ویل بیان می کرد متعهد شد به جای هزینه کردن برای جنگ ها ، پول های آمریکا را صرف بازسازی جاده ها ، پل ها و فرودگاه های فرسوده این کشور کند.
وی افزود ما حداقل 6 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم ، در حالی که راههای ما در همه جا پر از خرابی است . بزرگراه های ما در حال از بین رفتن  و  پل های ما در حال فرو ریختن است ، وضع تونل های ما خوب نیست و فرودگاههای ما مانند کشورهای جهان سوم وحشتناک است. ما از این رو ، می خواهیم دیگر برای خود هزینه کنیم .

 

ارسال دیدگاه شما