• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • Friday 17 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73629 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۲۴ - 14:33
یاران احمدی‌نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم بست نشستند!
به جای حضور در دادگاه و پاسخگویی به اتهامات

یاران احمدی‌نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم بست نشستند!

ما راهی جز پناه بردن به اهل بیت علیهم السلام و استمداد از آنان و فرزندانشان برای رهایی از این ظلم آشکار نمی یابیم. از امروزبه سنت آشنای بست نشینی ، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پناه می بریم.

حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر ،حبیب الله جزء خراسانی امروز وقت دادگاه داشتند که به دادگاه نرفته و در حرم شاه عبدالعظیم متحصن شدند.

به گزارش آفتاب صبح، آنها در این باره بیانیه ای با مفاد زیر صادر کردند:

شماری از فرزندان ملت در دولت دهم ، به بهانه های ساختگی ، تحت شدیدترین فشارهای قضایی قرار گرفتند که با صدور احکام ظالمانه، آنها را محبوس و از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج کردند.

این رفتارهای ظالمانه از سوی دستگاه قضایی طی سالهای پس از اتمام کار دولت قبل نیز با پرونده سازی های مبتنی بر اتهامات دروغین همچنان ادامه دارد که بازداشت های طولانی مدت و غیرقانونی در زندان انفرادی ، صدها ساعت بازجویی های فشرده و بی منطق با هدف اخذ اقرار به دروغ ، احضاریه های پی درپی برای بستن دهانها ، تشکیل دادگاههای فرمایشی و محکومیت های ظالمانه از آن جمله است.

برای شکایت از اقدامات خلاف قانون مقامات قضایی، مرجعی جز خودشان وجود ندارد و مع الاسف شکایات ما در این مسیر نیز مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

ما راهی جز پناه بردن به اهل بیت علیهم السلام و استمداد از آنان و فرزندانشان برای رهایی از این ظلم آشکار نمی یابیم. از امروزبه سنت آشنای بست نشینی ، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پناه می بریم. /دولت بهار

ارسال دیدگاه شما