• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218369 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۹ - 14:17
مسکن؛ اولویت اول مدیریت ارشد استان همدان
فرماندار همدان خبر داد

مسکن؛ اولویت اول مدیریت ارشد استان همدان

فرماندار همدان با بیان اینکه مسکن اولویت اول مدیریت ارشد استان است، گفت: انتخابات پیش‌رو به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور طی چند ماه آینده خواهد بود.

مسلم مخفی، فرماندار همدان در دوازدهمین اجلاسیه بسیجیان شهرستان همدان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر بسیجی به عنوان یک ایدیولوژی راهگشا باید بر تمام شئون ما از جمله مدیریت‌ها حاکم شود.

مخفی با اشاره به مسئله غزه و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، بیان کرد: این وقایع علی‌رغم سیطره صهیونیست بر رسانه‌های بزرگ، ماهیت این رژیم کودک کش را افشا کرد.

انتخابات پیش‌رو؛ مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور طی چند ماه آینده

وی از انتخابات پیش‌رو به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور طی چند ماه آینده نام برد و گفت: علاوه بر جهاد تبیین گفتمانی، مجموعه مدیران باید با خدمت‌رسانی و گره‌گشایی امید به آینده را در سطح جامعه افزایش دهند.

مخفی با اشاره به ارتباط مستمر با مردم و طرح مسجد محور خدمت در شهرستان همدان، بیان کرد: تلاش کرده‌ایم خدمات ما به سمت محرومیت‌زدایی و افزایش رضایتمندی باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه متاسفانه در هشت ساله دولت قبل به مسئله مسکن توجه جدی نشد، گفت: دولت مردمی در این حوزه با افزایش تقاضا روبه‌روست که در استان همدان این مهم در حال انجام است.

مسکن؛ اولویت اول مدیریت ارشد استان

فرماندار همدان گفت: مسکن مهم‌ترین مسئله و اولویت اول مدیریت ارشد استان است و جلسات مسکن با مدیریت شخص استاندار به صورت جدی و مستمر در حال پیگیری است.

مخفی از پروژه ۱۱ هزار واحدی مسکن کوی پرواز، آبرسانی از سد تالوار، شهرک صنفی صنعتی بوعلی، ایستگاه راه‌آهن همدان، بیمارستان ۲۷۰ تخت خوابی اکباتان، راه‌آهن همدان-ملایر و چهار بانده کردن محور همدان به علیصدر به عنوان اقدامات بزرگ دولت در همدان نامبرد که در حال انجام است.

ارسال دیدگاه شما