• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218392 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۹/۱۱ - 21:06
فرمانداری همدان در ارزیابی وزارت کشور حائز رتبه عالی شد
فرماندار همدان خبر داد

فرمانداری همدان در ارزیابی وزارت کشور حائز رتبه عالی شد

فرماندار همدان گفت: برابر اعلام نتایج ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور فرمانداری همدان موفق به کسب امتیاز ۹۵۴.۴۸ از سقف امتیاز ۱۰۰۰ شد.

مسلم مخفی، فرماندار همدان با تاکید بر کسب رتبه عالی این فرمانداری در ارزیابی وزارت کشور، اظهار کرد: برابر اعلام نتایج ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور فرمانداری همدان ضمن بهبود و ارتقاء امتیاز نسبت به سال‌های گذشته موفق به کسب امتیاز ۹۵۴.۴۸ از سقف امتیاز ۱۰۰۰ ( بالاترین امتیاز در سطح استان) و حائز رتبه عالی شد.

 

مخفی محورامنیتی-انتظامی، توسعه و مشارکت، اجتماعی و فرهنگی، عمران توسعه امور شهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده، سلامت اداری پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان محورهای هشت‌گانه‌ای است که برابر ارزیابی وزارت کشور فرمانداری همدان در شاخص‌های ذیل این محورها موفق به بهبود و ارتقا امتیاز شده است.

 

وی با قدردانی از برنامه‌‌ریزی، هدایت و مدیریت استاندار همدان خاطرنشان کرد: همکاری مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان، همکاران فرمانداری و بخشداری‌های تابعه نیز در کسب این موفقیت جای قدردانی دارد.

ارسال دیدگاه شما