• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105314 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۱/۲۷ - 12:52
معرفي کانال‌هاي ارتباطي بانک اقتصادنوين با مشتريان

معرفي کانال‌هاي ارتباطي بانک اقتصادنوين با مشتريان

با توجه به گسترش شبکه‌هاي مجازي و استقبال هم‌وطنان از اين ابزار ارتباطي، مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند از طريق کانال‌ها و ابزارهاي متنوع ارتباطي از آخرين اخبار نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران آگاهي پيدا کنند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مشتريان اين بانک مي‌توانند از طريق آدرس اينترنتي www.enbank.ir ضمن دسترسي به تارنماي اصلي اين بانک از آخرين اخبار، محصولات و خدمات، آخرين تغييرات سهام، اطلاعات شعب، بيانيه‌ها، اطلاعيه‌ها و ... اين بانک آگاهي پيدا کنند.
علاوه بر اين، کانال‌هاي اطلاع‌رساني شبکه‌هاي اجتماعي اين بانک که در تارنماي اصلي اين بانک معرفي شده‌اند نيز از مجاري ارتباطي اين بانک با مردم و مشتريان مي‌باشند که اخبار، رويدادها و خدمات اين بانک از اين طريق به اطلاع هم‌وطنان مي‌رسد.
علاوه بر اين موارد، کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين نيز در تمام روزهاي هفته و ساعات شبانه روز به شماره تلفن 48031000-021 آماده اطلاع‌رساني و پاسخگويي به مشتريان و هم‌وطنان عزيز مي‌باشند.
لازم به يادآوري است هر نوع اطلاعيه، بيانيه، خبر و .... بانک اقتصادنوين از طريق مجاري فوق‌الذکر به اطلاع عموم هم‌وطنان و مشتريان عزيز خواهد رسيد.

ارسال دیدگاه شما