• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218636 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۵ - 10:57
با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ مشکل تامین آب شرب رفع می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد

با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ مشکل تامین آب شرب رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ مشکل تامین آب شرب رفع می‌شود، گفت: در این پروژه چهار و نیم کیلومتر خط انتقال آب از روستای غینرجه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در بازدید از اجرای پروژه آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ از توابع شهرستان رزن با بیان اینکه این پروژه در چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مشکل چندین ساله‌ی تامین آب شرب این روستا مرتفع خواهد شد.

 

بختیاری‌فر با اشاره به اینکه در این پروژه چهار و نیم کیلومتر خط انتقال آب از روستای غینرجه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است، خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه پمپاژ و اجرای خط برق از اقدامات انجام شده برای این پروژه است که در چند روز آینده به بهر‌برداری می‌رسد.

 

در ادامه مدیرعامل آبفای استان به همراه یادگاری، مدیر امور آبفای رزن با امام جمعه شهر دمق و بخش سردرود دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ضمن تشریح عملکرد شرکت آب و فاضلاب در حوزه‌های مختلف آبرسانی از جمله حفر و تجهیز چاه، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، اجرای خط انتقال آب و برق بر ضرورت تخصیص اعتبارات تاکید کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب اقدامات خوبی در سطح روستاهای بخش سردرود انجام داده است که اجرای خط انتقال آب به روستای یارمجه باغ، اصلاح خط پمپاژ روستای قره بلاغ، اجرای خط انتقال آب قایش از نمونه های بارز عملکرد این شرکت در چند ماه اخیر بوده است و در صورت تخصیص اعتبارات پروژه‌های برنامه‌ریزی ریزی شده تکمیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه شما