• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218533 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۳ - 13:59
آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکن در طرح نهصت ملی مسکن شهرستان بهار
رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار اعلام کرد

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکن در طرح نهصت ملی مسکن شهرستان بهار

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکن در طرح نهصت ملی مسکن در بهار، گفت: بیش از ۶۰ درصد مساکن روستایی شهرستان بهار مقاوم‌سازی شده‌اند.

امیر خسروی‌بهمند، رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر بهار عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکن بنیاد ساخت آغاز شده که در چهارشنبه هفته گذشته، ۲۷ دی ماه سال جاری بتن فونداسیون آن اجرا شد و تیم ساخت این پروژه با قدرت بحث اجرای این طرح را پیگیر هستند.

 

خسروی‌بهمند با بیان اینکه طرح فوق با پیشرفت خوبی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: اگر عملیات اجرایی این طرح با همین روند ادامه پیدا کند به طور قطع در مدت زمان کوتاهی این پروژه آماده تحویل خواهد بود.

 

مقاوم‌سازی بیش از ۶۰ درصد مساکن روستایی بهار

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد مساکن روستایی شهرستان بهار مقاوم‌سازی شده‌اند، اضافه کرد: بهار یکی از شهرستان‌های استان همدان بوده که در بحث مسکن روستایی همواره استقبال خوبی از مقاوم‌سازی مسکن دارد و بیشترین سهمیه را نسبت به کل استان در بحث تسهیلات مسکن روستایی داشته است.

 

سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در سال گذشته

 

این مقام مسئول با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی این شهرستان در سال گذشته ۹۵۰ فقره بود، عنوان کرد: از این میزان سهمیه ۹۴۸ مورد آن با تشکیل پرونده به بانک‌های عامل معرفی شدند که در این رابطه ۷۸۰ مورد آن منجر به عقد قرارداد شد.

 

وی ادامه داد: امسال نیز به تازگی هزار و ۳۵۰ فقره سهمیه جدید برای این شهرستان ابلاغ شده است که طی همین مدت کوتاه ۱۱۰ فقره آن با تشکیل پرونده به بانک‌های عامل مورد نظر معرفی شده‌اند.

 

وضعیت بهتر بهسازی مسکن روستایی در بهار نسبت به سایر شهرستان‌ها

 

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار با اشاره به اینکه بهسازی مسکن روستایی این شهرستان نسبت به استان و سایر شهرستان‌ها بالاتر بوده و همواره سهمیه ابلاغی شهرستان برای بحث مقام‌سازی مسکن روستایی جذب شده است، اظهار کرد: همکاری بانک‌ها و نیز استقبال خوب مردم از بازسازی بافت فرسوده نقش مؤثری در میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان بهار داشته است.

ارسال دیدگاه شما