• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218570 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 14:56
کسب عنوان «پروژه پژوهشی برتر» سال ۱۴۰۲ وزارت نیرو توسط آبفای همدان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد

کسب عنوان «پروژه پژوهشی برتر» سال ۱۴۰۲ وزارت نیرو توسط آبفای همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کسب عنوان «پروژه پژوهشی برتر» سال ۱۴۰۲ وزارت نیرو توسط این شرکت خبر داد و گفت: پروژه «مطالعه طرح پایلوت کاهش آرسنیک آب شرب با استفاده از نانوجاذب در روستای الفاوت شهرستان ملایر» موفق به کسب رتبه اول طرح پژوهشی برتر شد.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: به همت دفتر تحقیقات حوزه معاونت منابع انسانی و تحقیقات، این شرکت موفق به کسب عنوان «پروژه پژوهشی برتر» سال ۱۴۰۲ وزارت نیرو و دریافت تندیس و لوح تقدیر از معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو شد.

 

بختیاری‌فر بیان کرد: برگزیدگان پژوهش و فناوری وزارت نیرو هر سال در دو بخش شرکت برتر و طرح برتر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و دو شرکت به عنوان شرکت برتر و دو طرح به عنوان طرح برتر پژوهشی انتخاب می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال ۱۴۰۲ توانست با پروژه «مطالعه طرح پایلوت کاهش آرسنیک آب شرب با استفاده از نانوجاذب در روستای الفاوت شهرستان ملایر» موفق به کسب رتبه اول طرح پژوهشی برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور شود که لوح تقدیر و تندیس، طی مراسمی توسط مدیرکل جدید دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اهدا شد.

ارسال دیدگاه شما