• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218610 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - 11:40
نصب ۱۸ کیلومتر حفاظ میانی طی ۱۰ ماه در محورهای استان همدان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اعلام کرد

نصب ۱۸ کیلومتر حفاظ میانی طی ۱۰ ماه در محورهای استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نصب ۱۸ کیلومتر حفاظ میانی طی ۱۰ ماه در جاده‌های استان، گفت: بنا بر آمار پلیس‌راه و نتایج به دست آماده نصب حفاظ میانی نیوجرسی نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات دارد.

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان عملیات نصب حفاظ میانی بتنی ( نیوجرسی) در نقاط از قبل مشخص شده توسط دو اکیپ امانی و پیمانی در حال اجرا است که از ابتدای سال تاکنون ۱۸ کیلومتر نیوجرسی در جاده‌های استان نصب شده است.

 

آهکی بیان کرد: بنا بر آمار پلیس‌راه و نتایج به دست آماده نصب حفاظ میانی نیوجرسی نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات رخ به رخ جاده‌ای، تلفات و خسارات مالی در حوادث رانندگی را داشته است و طبق اعلام پلیس‌راه استان این محورهای جزء ایمن‌ترین محورهای همدان محسوب می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه پروژه نصب نیوجرسی در محورهای همدان-تهران، گنجنامه-تویسرکان، نهاوند-فیروزان، تویسرکان-کنگاور فعال است، اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی این اداره کل ارتقاء ایمنی محورهای استان با نصب حفاظ بتنی به ویژه در محورهای دوخطه است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این مهم محقق خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای استان علاوه بر نصب نیوجرسی به طور هم‌زمان نیز عملیات نصب سیستم‌های روشنایی نیز در حال انجام است.

ارسال دیدگاه شما