• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218583 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - 12:35
ثبت و بررسی بیش از ۳۹ هزار حادثه در شبکه آبرسانی استان همدان طی ۱۰ ماه نخست سال جاری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان مطرح کرد

ثبت و بررسی بیش از ۳۹ هزار حادثه در شبکه آبرسانی استان همدان طی ۱۰ ماه نخست سال جاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به بررسی بیش از ۳۹ هزار حادثه در شبکه آبرسانی استان تا پایان دی ماه سال جاری، گفت: به صورت میانگین روزانه ۱۳۰ مورد حادثه ثبت شده و ۲۳ اکیپ برای رفع این حوادث فعال بودند.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۳۹ هزار و ۹۸۶ حادثه در شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات آب آشامیدنی در نواحی شهری و روستایی تحت پوشش شبکه آبرسانی استان همدان ثبت و بررسی شده است.

 

بختیاری‌فر با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه ۱۳۰ مورد حادثه در سطح استان ثبت شده است، عنوان کرد: این شکستگی‌ها بیشتر به دلایل موارد طبیعی مانند پوسیدگی و فرسودگی شبکه بوده است.

 

وی ضمن اشاره به اینکه ۲۳ اکیپ اتفاقاتِ شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این حوادث حضور داشتند، از همکاری هم‌استانی‌ها در گزارش شکستگی‌ها قدردانی کرد و ادامه داد: این گزارش‌ها از طریق سامانه ارتباط با مشتریان آبفا ارسال می‌شود که این امر، رسیدگی به عملیات‌ها را سرعت می‌بخشد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان همدان تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعلی، شبکه‌های آبرسانی را به روزرسانی و بهبود بخشد، خاطرنشان کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۲۲، شکستگی و هدر رفت‌ شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات آب آشامیدنی را اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال دیدگاه شما