• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218637 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۵ - 11:14
طرح ویژه نظارتی ماه رمضان و عید نوروز در استان همدان تا ۲۴ فروردین ادامه دارد
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد

طرح ویژه نظارتی ماه رمضان و عید نوروز در استان همدان تا ۲۴ فروردین ادامه دارد

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی ماه رمضان و عید نوروز در استان، گفت: این طرح از ۱ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

به نقل از روابط عمومی اداره صمت استان همدان، مرتضی بیدآبادی، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه با نظارت بر بازار کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان و نوروز با نظارت مستمر بر کلیه حلقه‌های زنجیره تولید، تامین و عرضه از یکم اسفند ماه سال جاری تا ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اجرا ‌می‌شود.

 

بیدآبادی بیان کرد: این طرح به لحاظ افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از سواستفاده برخی از عوامل برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهداف این طرح، تصریح کرد: پایش مستمر وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی از سوی دستگاه‌های متولی، متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی، تدابیر پیشگیرانه و رسیدگی به هنگام شکایات و گزارش‌های مردمی، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم‌افزایی و جلب همکاری موثر با سایر نهادها و دستگاه‌های ذیربط در سطح استان در جهت ایجاد آرامش و اثربخشی موثر و وحدت رویه در اقدامات نظارتی از اهداف این طرح است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: طرح نظارتی ویژه در راستای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و استمرار نظارت و بازرسی در سطح بازار با اولویت اقلام مهم سبد مصرفی خانوار با استفاده از توان دستگاه‌های ذیربط اعم دامپزشکی و مراکز بهداشت و جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مرتبط با طرح اجرا می‌شود.

 

بیدآبادی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل عدم درج قیمت و صدور فاکتور فروش، گرانفروشی، احتکار کالاهای اساسی و فروش اجباری کالا موضوع را از طریق سامانه پکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ گزارش بدهند تا بازرسان در اسرع وقت با مراجعه به محل موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

ارسال دیدگاه شما