• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228650 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - 11:10
محکومیت قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ به پرداخت بیش از ۱ میلیارد ریال
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

محکومیت قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ به پرداخت بیش از ۱ میلیارد ریال

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ خبر داد و گفت: واحد اجرای احکام با دریافت پرونده، به وصول جریمه اقدام کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید بر جریمه نقدی قاچاق سوخت در کبودرآهنگ، اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق یک هزار و ۸۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۴۲۷ میلیون ریال را بررسی کرد.

 

یونسی بیان کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۸۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

 

وی تصریح کرد: همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت ۴۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال جزای نقدی و همچنین فک تانکر و ضبط آن محکوم کرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه واحد اجرای احکام با دریافت پرونده، به وصول جریمه اقدام کرد، اضافه کرد: با گزارش ماموران یگان امداد پیرامون کشف محموله قاچاق جاساز از یک کامیونت، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

ارسال دیدگاه شما