شناسه خبر:
105532
| تاریخ مخابره:
۱۳۹۷/۲/۲۳ -
14:14
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اشاره به اینکه دریافت پیشنهادها و نظرات کارکنان یکی از روشهای افزایش رضایتمندی و توسعه سرمایه انسانی در شرکت است، خاطرنشان کرد: دیدارهای عمومی در سطح ستادی شرکت تاکنون برگزار شده است و در این دیدارها به مشکلات و مسائل عمده کارکنان، رسیدگی و پیشنهادها و انتقادات ایشان در حوزههای مختلف دریافت و بررسیشده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی یکی از روشهای مهم آگاهی دقیق و مستمر از مسائل و مشکلات کارکنان رسمی، قراردادی و همچنین نیروهای پیمانکاری است که در این جلسات ضمن بررسیهای لازم، چارهاندیشی و رسیدگی به درخواستهای کارکنان نیز انجام میشود.
وی در همین زمینه افزود: این دیدارهای عمومی همچنان ادامه خواهد داشت و علاوه بر آن، مدیران مخابرات هر منطقه نیز موظف هستند به برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی، طبق زمانبندی مشخص و ارسال گزارش پیگیری موارد مربوط به جلسات اقدام نمایند.
مهندس سید مجید صدری با تشریح رویکرد شرکت مبنی بر توجه جدی به سرمایه انسانی مخابرات ایران اضافه کرد: در این راستا علاوه بر جلسات هفتگی ملاقات مردمی، برنامه بازدید هفتگی از مراکز تابعه در تمام مناطق مخابراتی کشور بهتناوب و بهصورت مداوم اجرا خواهد شد.