• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 95124 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۲/۸ - 13:22
تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی تا پایان روز پنج‌شنبه 10 اسفند¬ماه سال 1396

تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی تا پایان روز پنج‌شنبه 10 اسفند¬ماه سال 1396

گواهی سپرده، با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد سالانه و معاف از مالیات بوده و واریز سود آن، به¬صورت ماهانه و از سوی بانک آینده، انجام می¬پذیرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ در راستای ارزش آفرینی هر چه بیشتر و ارائه خدمت در روزهای پایانی سال جاری برای عموم مشتریان عزیز و هم¬چنین؛ عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی، تا پایان روز پنج‌شنبه، 96/12/10 آماده ارائه خدمت می¬باشد.
بدیهی است، در صورت تمدید عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی با نرخ سود علی‌الحساب، 20 درصد توسط بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، مراتب به استحضار مشتریان عزیز خواهد رسید.
در همین راستا، برای دسترسی هر چه بهتر مشتریان و عموم مردم برای خریداری گواهی سپرده با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصدی؛ ساعات کاری کلیه شعب بانک آینده در روزهای عادی، روزانه یک ¬ساعت افزایش یافته و شعب به ارائه خدمات می¬پردازند.
لازم به ذکر است؛ بانک آینده در دوره زمانی تعیین شده توسط بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، نسبت به عرضه گواهی سپرده مدت¬دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با کف یک‌ میلیون ریالی، که از سوی بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران ابلاغ شده است؛ از روز شنبه 28 بهمن¬ماه سال 1396، فقط، به‌مدت دو هفته، اقدام نموده است. این گواهی سپرده، با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد سالانه و معاف از مالیات بوده و واریز سود آن، به¬صورت ماهانه و از سوی بانک آینده، انجام می¬پذیرد.
مشتریان عزیز و عموم متقاضیان توجه داشته باشند که هفته جاری، آخرین فرصت برای خریداری گواهی سپرده مذکور است و کلیه شعب بانک آینده در آخرین روز عرضه این گواهی سپرده در روز پنج‌شنبه مورخ 96/12/10، پذیرای کلیه متقاضیان عزیز هستند.

 

ارسال دیدگاه شما