• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • Sunday 19 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 10399 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۶/۸ - 16:10
 انتقال واحد پرداخت خسارت درمان به بزرگراه ارتش
بیمه‌کوثر:

انتقال واحد پرداخت خسارت درمان به بزرگراه ارتش

واحد پرداخت خسارت درمان شرکت بیمه‌کوثر به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع به بزرگراه ارتش منتقل شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر اداری و پشتیبانی بیمه‌کوثر؛ این واحد در بزرگراه ارتش، قبل از ورودی اتوبان امام علی جنوب، خبایان ولیعصر(عج)، کوچه مژده غربی، پلاک22 واقع شده است.

حسن شعبانی با بیان اینکه تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان امری ضروری است، بیان‌کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند جهت پیگیری امور بیمه‌ای خویش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89382 و داخلی‌های 2643 و 2644 برای پرداخت خسارت و  2641پذیرش دندانپزشکی و 2637 صدور معرفی‌نامه تماس بگیرند.

وی تکریم ارباب‌رجوع را تکیه‌گاه نظام اداری دانست و گفت: هدف اصلی ما توجه به اصل مشتری‌گرایی و جلب رضایت خدمت‌گیرندگان و ارباب‌رجوع است.

مدیر اداری و پشتیبانی بیمه‌کوثر بیمه‌شدگان را یکی از سرمایه‌های باارزش شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: وفاداری به مشتریان و نیز درک و تشخیص درست نیازها و انتظارات آن‌ها لازمه موفقیت شرکت است.

حسن شعبانی افزود: سرعت، دقت و صحت در انجام امور ارباب‌رجوع، کیفیت انجام امور، نحوه رفتار و برخورد با بیمه‌شدگان، شفافیت و اطلاع‌رسانی مناسب ازجمله عواملی هستند که ضمن جلب رضایت بیمه‌شدگان موجبات افزایش اعتماد آن‌ها را نیز فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه شما