• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • Friday 17 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106176 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۴/۳۱ - 13:19
تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط اول مبارزه در جنگ اقتصادی هستند
مدير عامل بانك قرض الحسنه رسالت در بازديد از ذوب آهن اصفهان:

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط اول مبارزه در جنگ اقتصادی هستند

محمد حسين حسين زاده مدير عامل بانك قرض الحسنه رسالت و ابراهيم مسكين مدير عامل اين بانك در استان اصفهان و هيات همراه سه شنبه 26 تيرماه با مهندس منصور يزدي زاده مدير عامل ذوب آهن اصفهان در محل ساختمان فروش اين شركت ديدار و گفتگو نمودند .

به گزارش آفتاب صبح؛ در اين ديدار مهندس يزدي زاده ضمن  ارائه گزارشي از وضعيت كارخانه ذوب آهن اصفهان واهداف و برنامه هاي  اقتصادي ،  اجتماعي آن بر مناسبات و همكاري هاي مشترك ذوب آهن و بانك قرض الحسنه رسالت تاكيد نمود و خواهان تداوم و گسترش اين همكاري ها و مناسبات مشترك جهت رفاه كاركنان شركت شد .

محمد حسين حسين زاده مدير عامل بانك قرض الحسنه رسالت نيز در اين ديدار ، آمادگي این بانک را براي همكاري بيشتر با ذوب آهن اصفهان و ارائه تسهيلات قرض الحسنه اي به كاركنان اين شركت اعلام نمود .

مسئولین بانك قرض الحسنه رسالت بعد از ديدار و تبادل نظر با مدير عامل ذوب آهن اصفهان  وارد مجموعه كارخانه ذوب آهن شده و از آخرين دستاوردها و خط توليد اين شركت بازديد كردند . مدير عامل بانك قرض الحسنه رسالت در حاشیه این بازدید ، به خبرنگار هفته نامه آتشكار گفت : پيشرفت هاي اقتصادي كشورها با چند شاخص و از جمله شاخص توليد فولاد سنجيده مي شود و خوشبختانه شرايط گذشته و موجود ذوب آهن در توليد مقاطع فولادي نشان دهنده اهميت نقش توليدات اين شركت در افزايش روند مثبت شاخص هاي اقتصادي كشور و استان است.

وي افزود : ذوب آهن اصفهان را همواره خط اول جبهه صنعت مي دانستم و با حضور در اين شركت و ديدن خط توليد و آشنا شدن با محصولات آن به خط مقدم بودن آن بيشتر واقف شدم . اكنون كه در شرايط فشار و تحريم هاي اقتصادي دشمن قرار گرفته ايم اهميت اين مجتمع صنعتی براي ما بيشتر روشن مي شود و بر ما لازم است كه قدر سنگرداران اين خط مقدم كه همان صنعتگران هستند را بيشتر بدانيم و ارج نهيم . وي در ادامه به مذاكرات خود با مدير عامل ذوب آهن اصفهان اشاره كرد و يادآور شد : در گفتگو و توافق با مدير عامل ذوب آهن اصفهان ، بانك قرض الحسنه رسالت با همكاري اين شركت در قالب بانك داري اسلامي و همياري اجتماعي در جهت بهبود شرايط اقتصادي و رفع مشكلات و نيازهاي كاركنان ذوب آهن تسهيلات ويژه اي به صورت قرض الحسنه به آنان پرداخت مي نمايد .

حسين زاده در مورد جايگاه بانك قرض الحسنه رسالت گفت : اين بانك اولين و تنهاترين بانك خصوصي قرض الحسنه ايران و بانك اجتماعي بدون شعبه است كه نه سودي مي دهد و نه سودي مي گيرد و از سال 76 به صورت قرض الحسنه و از سال 91 به صورت بانك در خدمت مردم ايران است .

وي افزود : كاركنان ذوب آهن اصفهان بدون نياز به خروج از اين شركت و مراجعه به شعبه اي خاص به طور خودكار عضو اين بانك شده و امضاي آن ها ذيل برگه هاي عضويت براي تداوم و گسترش بيشتر تعاملات بانكي آن ها لازم است . در آغاز كار نيز توسط رابطان تعيين شده در قسمت هاي مختلف ذوب آهن ، اين ارتباط و تعامل با عنوان كانون قرض الحسنه ذوب آهن برقرار وكارت هاي حساب  تحويل مي شود.

ارسال دیدگاه شما