• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127022 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۸/۸/۶ - 16:05
ارایه تسهیلات حداکثری ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا(ع)
مهندس سید مجید صدری تاکید کرد:

ارایه تسهیلات حداکثری ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا(ع)

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی شرکت مخابرات برای ارایه تسهیلات ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا(ع) خبر داد و گفت : بهره‌گیری ازتمامی ظرفیت‌ های ارتباطی ثابت و همراه برای هم‌افزایی خدمت به زائران امام رضا(ع) ضروری است .بر این اساس شرکت مخابرات نیز با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران گرامی است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری با اشاره به اینکه توجه به ارائه خدمات ارتباطی شایسته به زائران امام رضا(ع) و ایجاد فضا برای خدمت یک امر ضروری است، گفت: ایجاد زیر ساخت های لازم در زمینه ارایه خدمات و سرویس ها ی ثابت و همراه در محدوده حریم حرم مطهر رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی با اشاره بر توسعه پهنای باند شبکه همراه اول در مشهد بر پاسخگوئی به مشتریان مخابرات به صورت شبانه روزی به موضوع سرویس های خدماتی و پشتیبانی مخابرات در منطقه تاکیدکرد و گفت : امکانات و وضعیت خدمت‌رسانی به زائران باید با تمام ظرفیت‌ها ی موجودصورت گیرد .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود : :چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال بر روی بستر شبکه همراه اول استان شدند می توانند با شماره گیری رایگان ۹۹۹۰ مشکل احتمالی خود را با اپراتور همراه اول در میان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل انها برطرف شود.

وی افزود: مشترکان تلفن ثابت نیز در لحظه از شبانه روز تلفن آنها دچار اختلال شود می توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ ارتباط و مشترکانی که نیازمند به شماره تلفن محل خاصی هستند می توانند با سامانه ۱۱۸و همچنین مشترکان اینترنت ثابت مخابرات استان می توانند در صورت بروز اختلال با مرکز ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

 

ارسال دیدگاه شما