• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 127341 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۹/۴/۲۴ - 15:16
 افزایش قابل توجه آیتم های رفاهی و مناسبتی کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران
دکتر صفری اعلام کرد:

افزایش قابل توجه آیتم های رفاهی و مناسبتی کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: اقلام رفاهی و آیتم های مناسبتی قابل پرداخت به کارکنان و بازنشستگان شرکت، با افزایش قابل توجه در دوران تصدی تیم مدیریتی فعلی در دو سال گذشته، نسبت به سال ۹۷، حدود ۶۵ درصد و نسبت به دوره قبل از شروع فعالیت این دوره مدیریتی، حدود ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دكتر صفري، رئيس هيات مديره شركت ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مبالغ این کمک هزینه ها،  اصلاح شده و با مصوبه اخیر هیات مدیره و ابلاغ آن، در فیش حقوقی کارکنان و همکاران بازنشسته شرکت، لحاظ و پرداخت می شود.

دکتر صفری تشریح کرد: با مصوبه اخیر هیات مدیره ، اجرای اقدامات مهمی مانند توجه به آیتم های رفاهی و مناسبتی قابل پرداخت به کارکنان شاغل، (شامل کمک هزینه خواروبار، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه لباس، هدیه اعیاد شعبانیه، هدیه روز جهانی ارتباطات و روز جهانی کارگر، هزینه عیدسعید فطر، هدیه عید سعید غدیرخم، هدیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیه ولادت حضرت رسول(ص) ، حضرت فاطمه(س) و ولادت حضرت علی(ع) و سبدکالای ماه مبارک رمضان ، به میزان مصوب شده، به کارکنان دائمی و قراردادی شرکت پرداخت می شود.

وی افزود: اقلام رفاهی همکاران بازنشسته نیز با افزایش قابل توجهی، اصلاح شده و بازنشستگان عزیز شرکت با افزایش حدود ۲۱ درصدی آیتم های رفاهی نسبت به سال ۹۸، در کمک هزینه خواروبار، هدیه اعیاد شعبانیه ، هدیه روز جهانی ارتباطات و روز جهانی کارگر، هزینه عیدسعید فطر، هدیه عید سعید غدیرخم، هدیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیه ولادت حضرت رسول(ص) ، حضرت فاطمه(س) و ولادت حضرت علی(ع) و سبدکالای ماه مبارک رمضان، لحاظ شده و به بازنشستگان تعلق می گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: دستورالعمل های ارتقاي گروه و احتساب مدرک تحصیلی كاركنان دائم و ‌قراردادی شرکت و دستورالعمل اجرای فوق العاده جذب و بازار کار از سوی مدیرعامل مخابرات ایران، پیشنهاد و به تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران رسید و از تاريخ ۲۲بهمن سال۹۸ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، براي كاركنان گرامي شركت مخابرات ايران در سراسر كشور، احتساب و اجرا می شود.

دکتر صفری خاطرنشان كرد: هیئت مدیره تصویب کرد حق ایثارگری کارکنان ایثارگر شاغل شرکت ( جانبازان ۲۵درصد و بالاتر ، فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان )طبق ماده ۵۱ قانون تسهیلات ایثارگران و تبصره ۱ آن تازمان پرداخت از طرف دولت ،توسط شرکت پرداخت شود.

وی افزود: حق ایثارگری معادل ۲۵درصد حداقل حقوق سالانه کارکنان دولت می باشد که به طور ماهانه پرداخت می شود كه زمان احتساب این مصوبه نیز از۲۲بهمن سال ۹۸ است.

رئيس هيات مديره شركت مخابرات ایران همچنين تصريح كرد: مدارک تحصیلی که همکاران پس از خصوصی سازی ارایه کرده اند، با در نظر گرفتن ارتباط رشته تحصیلی با شغل مورد تصدی، ضمن درج در احکام کارگزینی، در حقوق و مزایای آنان محاسبه و لحاظ می شود.

دکتر صفری با تشريح ديگر اقدامات و مصوبات هيات مديره در راستاي رفع دغدغه هاي كاركنان و همکاران بازنشسته عنوان کرد:  تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور ترمیم کمک هزینه های رفاهی با سازو كارهاي برنامه ريزي شده، حذف سقف سنوات خدمتی تعیین شده برای پرداخت اضافه کاری به کارکنان شاغل  و همچنين، پرداخت مزایای مصوب در قوانین موضوعه مربوط به خدمت داوطلبانه در جنگ تحمیلی برای شاغلین و بازنشستگانی که سه چهارم خدمت سربازی خود را در جبهه های دفاع مقدس گذرانده اند، از مواردي است كه هيات مديره پس از بحث هاي متعدد كارشناسي و حصول نتيجه به منظور تحقق رضايتمدي همكاران و بازنشستگان گرامي شركت، مصوب نموده است.

وی همچنین با بیان اینکه سقف خدمات دندانپزشکی به ازای هر یک از افراد تحت تکفل تا سقف ۴۰ میلیون ریال در سال افزایش یافته، اظهار داشت: این امر با هدف کمک به تامین سلامت همکاران و خانواده های ایشان از طریق انعقاد قرارداد جدید ارائه خدمات دندانپزشکی با شرکت بیمه طرف قرارداد انجام شده است.

 

ارسال دیدگاه شما