• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218343 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۴ - 21:56
اولین جشنواره خیرین آبرسان بهار ۲۵ آبان برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد

اولین جشنواره خیرین آبرسان بهار ۲۵ آبان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برگزاری اولین جشنواره خیرین آبرسان شهرستان بهار در ۲۵ آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این جشنواره از ۳۹ نفر از خیرین آبرسان شهرستان بهار تقدیر به عمل می‌آید.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اولین جشنواره خیرین آبرسان شهرستان بهار ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دنبال تشکیل مجمع خیرین آبرسان در استان همدان با هدف آبرسانی به مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته در بخش شهری و روستایی با استفاده از ظرفیت خیرین نیک‌اندیش، جشنواره تقدیر از خیرین آبرسان شهرستان بهار به عنوان اولین جشنواره خیرین آبرسان در استان همدان و برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

بختیاری‌فر با بیان اینکه در این جشنواره از ۳۹ نفر از خیرین آبرسان شهرستان بهار تقدیر به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: واگذاری زمین برای احداث مخزن، واگذاری زمین برای اجرای خط انتقال آب، واگذاری زمین برای حفرچاه، اهدا چشمه، اهدا حق آب از مهم‌ترین اقدامات خیرین در آبرسانی به روستاهای این شهرستان بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: شرکت آب وفاضلاب استان همدان از سال‌ها قبل از ظرفیت خیّرین و نیک‌اندیشان محترم بهره برده است و در این راستا خیّرین با اهدا زمین، تامین اعتبار حفر و تجهیز چاه، اجرای خط انتقال و شبکه آب، خریداری انشعاب جهت روستای محروم و ... یاری‌رسان شرکت در امر آبرسانی بوده‌اند.

وی ادامه داد: این مجمع در سال گذشته با معرفی ظرفیت‌های اجرای پروژه به صورت خیری، توانست حدود ۲.۵ میلیارد تومان در شهر بهار مشارکت خیری اخذ نماید.

تشکیل مجمع خیرین آبرسان همدان در سال ۱۴۰۲

گفتنی است، مجمع خيّرين آبرسان همدان در سال ۱۴۰۲ تشکيل شد و با توجه به ارزش ذاتی آب به عنوان مایع حیات و محور توسعه پایدار، بر آن است تا ظرفیت‌های مالی، فنّی و نیروی انسانی خيّرین را در راستای آبرسانی به روستاها و مناطق محروم استان همدان هدایت نماید.

این مجمع در کنار سازمان‌های مسئول در این زمینه و با نظارت مؤثر بر پروژه‌های مربوطه، از اثربخشی حداکثری نهادهای خيّرین در این زمینه اطمینان حاصل نموده و با آبرسانی و بهسازی تأسیسات مربوطه در روستاها، حفاظت از منابع آب و نیز فرهنگ‌سازی، آب پایدارتری را برای محیط اجتماعی و زیست استان به ویژه مناطق محروم فراهم آورد.

ارسال دیدگاه شما