• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Sunday 28 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218405 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۹/۲۲ - 16:47
طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد

طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری از توابع شهرستان بهار، گفت: در حال حاضر پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال آب از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به بهره‌برداری رسید.

 

بختیاری‌فر خاطرنشان کرد: با توجه به توپوگرافی منطقه پیش از این آب شرب این روستا از طریق آب‌های سطحی تامین می‌شد و به دلیل وابستگی به نزولات جوی طی چند سال اخیر دچار تنش آبی شده بود و آبرسانی به روستا از طریق تانکر سیار انجام  می‌شد که در راستای رفع تنش آبی روستا، طرح آبرسانی به این روستا با اجرای خط انتقال از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ اجرایی شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، اضافه کرد: روستای میرزاحصاری با ۱۷۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۴۵ نفر از روستاهای بخش سفالگران شهرستان بهار است.

ارسال دیدگاه شما