• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218455 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - 18:08
ثبت بیش از ۱۷ هزار درخواست امور مشتركین در مركز ارتباط با مشتریان آبفا استان همدان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد

ثبت بیش از ۱۷ هزار درخواست امور مشتركین در مركز ارتباط با مشتریان آبفا استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ثبت ثبت بیش از ۱۷ هزار درخواست امور مشتركین در مركز ارتباط با مشتریان آبفا استان همدان طی پاییز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: شهرستان همدان در حوادث شهری، اطلاع‌یابی و امور مشتركین بیشترین تعداد گزارش را ثبت کرده است.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به گزارش عملکرد مركز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: ۱۷۲ هزار و ۱۰۶ تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد، ۶۷ هزار و ۵۸۷ تماس توسط سیستم و ۹۲ هزار و ۲۵۵ تماس توسط كارشناسان پاسخگویی شده است.

 

بختیاری‌فر خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار و ۳۳۹ تماس برای برنامه اطلاع‌یابی قطعی، امور مشتركین، حوادث اتفاقات آب شهری، روستایی و حوادث فاضلاب گزارش شده است كه از موارد یادشده ۴۶ درصد مربوط به اطلاع‌یابی، ۲۹ درصد مربوط به امور مشتركین، ۱۳ درصد مربوط به حوادث شهری، ۹ درصد مربوط به حوادث روستایی و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابی بود.

 

وی ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهری، اطلاع‌یابی و امور مشتركین و شهرستان ملایر در حوادث روستایی بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین شهرستان اسدآباد در شبكه و انشعابات آب شهری، درگزین در شبكه روستایی، ملایر در انشعابات روستایی و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارش‌های نسبیتی را به خود اختصاص دادند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پاییز ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ هزار و ۴۰ درخواست امور مشتركین در این مركز ثبت شده است، تصریح کرد: ۱۵ هزار و ۸۷۷ درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات لازم انجام شده كه بیشترین موارد نیز بررسی و ارسال صورتحساب، تغییر شماره تماس، تسویه حساب و دریافت آخرین قبض بوده است و تعداد هزار و ۱۶۳ درخواست نیز نیازمند بررسی كارشناس امور مشتركین بوده است.

 

بختیاری‌فر پیرامون تماس‌های مربوط به درخواست امور مشترکین، گفت: این مركز در پاییز سال جاری ۳۰ درصد از كل ظرفیت خود را در راستای امور مشتركین صرف كرده است.

ارسال دیدگاه شما