• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218525 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۲ - 10:04
جابه‌جایی بیش از ۱۰ میلیون تن بار از مبدا استان همدان تا پایان دی ۱۴۰۲
مدیرکل راهداری و حمل‎‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

جابه‌جایی بیش از ۱۰ میلیون تن بار از مبدا استان همدان تا پایان دی ۱۴۰۲

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از روند افزایشی جابه‌جایی بار از مبدا استان تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار تن بار از مبدا استان جابه‌جا شده است.

مهرداد آهکی، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی بار از مبدا استان همدان در ده  ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ابتدای بهمن ماه بیش از ۱۰ میلیون تن بار از مبدا استان جابه‌جا شده است.

 

آهکی با بیان اینکه در ده ماه ابتدای سال گذشته ۸ میلیون و ۹۷۰ هزار تن از مبدا استان جابه‌جا شده بود، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۲۴ تن توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه‌جا شده است که نشان میدهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۶۷ درصد رشد داشته است.

 

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده از این استان مربوط به انواع محمولات سیمان و محمولات معدنی (سنگ آهن، کنستانتره، کلینکر و...) و محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی بوده است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برای حمل این میزان بار در سال جاری، ۶۲۸ هزار و ۹۱۶ بارنامه صادر شد که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۹۵ هزار بارنامه بوده، ۵.۶۳ درصد رشد داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: استان همدان با دارا بودن ۱۵ هزاردستگاه انواع کامیون باری سنگین و نیمه سنگین و تعداد ۲۱ هزار راننده فعال باری در امر حمل کالا‌های اساسی استان و سایر استان‌ها مشغول فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه شما