• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218528 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۳ - 10:58
بارش پراکنده برف و باران در تمامی محورهای استان همدان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اعلام کرد

بارش پراکنده برف و باران در تمامی محورهای استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آغاز بارش پراکنده برف و باران در سطح تمامی محورهای استان همدان، گفت: هم اکنون در گردنه‌های اسدآباد، سوباشی، گرمک و نورآباد شاهد بارش پراکنده برف هستیم و همه راهداران با آمادگی کامل مشغول اجرای برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز بارش پراکنده برف و باران از بامداد امروز سه‌شنبه، ۳ بهمن ماه در سطح همه محورهای استان همدان خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

آهکی بیان کرد: در مقاطعی از سطح جاده‌ای استان همدان علاوه بر لغزندگی، پدیده مه آلودگی نیز غالب است که این مستلزم رعایت مطمئنه، پرهیز از شتاب‌زدگی سرعت غیرمجاز از سوی همه رانندگان و کاربران جاده‌ای است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون در گردنه‌های اسدآباد، سوباشی کبودرآهنگ، گرمک رزن و نورآباد نهاوند شاهد بارش پراکنده برف هستیم و همه راهداران با آمادگی کامل مشغول اجرای برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

 

وی تاکید کرد: ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند.

ارسال دیدگاه شما