• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218531 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۳ - 11:49
افزایش ۲۳ درصد جابه‌جایی مسافر طی ۱۰ ماه گذشته در همدان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

افزایش ۲۳ درصد جابه‌جایی مسافر طی ۱۰ ماه گذشته در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به افزایش ۲۳ درصد جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل استان همدان طی ۱۰ ماه گذشته، گفت: بیش از ۳۲۰ هزار سفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان همدان تا پایان دی ماه سال جاری انجام شده است.

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در ۱۰ ماهه گذشته جابه‌جایی دو میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۴۲ مسافر به مقاصد درون و برون استانی انجام شده که این میزان مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۲۲ مسافر بوده ۲۳ درصد افزایش داشته است.

 

آهکی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه، بیان کرد: تعداد سفر انجام شده از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی ۱۰ ماهه سال جاری، ۳۲۱ هزار و ۲۹۲ سفر بوده است که این جابه‌جایی‌ها توسط ۱۹۲ دستگاه اتوبوس، ۷۱۹ دستگاه مینی‌بوس و ۶۷۵ دستگاه سواری صورت پذیرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

وی نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل راهداری برشمرد و گفت: به منظور کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای و ارتقاء ایمنی تردد در سطح استان طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه به طور مستمر در حال اجراست.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه شما