• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
  • اِثَّلاثا ٦ ذو القعده ١٤٤٥
  • Tuesday 14 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 40652 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۸/۱۶ - 13:29
حضور شرکت گل‌گهر  در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران

حضور شرکت گل‌گهر در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران (ایران کان مین 2016) با مشارکت 130 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 198 شرکت خارجی توسط مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت افتتاح شد.

به گزارش آفتاب صبح، در این نمایشگاه شرکت کنندگان خارجی از 13 کشور خارجی اسپانیا ،اتریش،امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، فنلاند، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند حضور داشته و انواع تجهیزات، دستگاه ها و صنایع مرتبط با معدن را به نمایش گذاشته شده است.
براساس این گزارش ؛ گروه کالایی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه شامل :‌معادن زیر زمینی و روباز، ماشین آلات راه سازی و معدنی؛ انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری ؛ سیستم های تهویه معدن ؛ ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن ؛ تجهیزات مربوط به انتقال و جابه جایی مواد معدنی ؛ سنگ های قیمتی و گرانها ؛ سنگ های تزئینی و ساختمانی ؛ تجهیزات و ابزارهای برش و فرآوری سنگ های تزئینی ، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات می باشد.
گفتنی است، اهمیت نمایشگاه معدن و صنایع معدنی تهران موجب شده است تا کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی و فنلاند بصورت پاویون یا گروهی در نمایشگاه حضور یابند.
 دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین 2016) از 15 تا 18 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.
غرفه گل گهر در سالن ١٠-١١ پذيراي بازديد كنندگان محترم است.

ارسال دیدگاه شما