• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • Monday 6 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50968 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱/۲۱ - 13:52
تجلیل از برگزیدگان جشنواره الگوی برتر تدریس در منطقه شهاب قشم

تجلیل از برگزیدگان جشنواره الگوی برتر تدریس در منطقه شهاب قشم

مدیر آموزش و پرورش بخش شهاب قشم گفت: 21 تن از برگزیدگان جشنواره الگوی برتر تدریس در مقاطع پیش دبستانی و دبستانی منطقه شهاب قشم تجلیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش بخش شهاب قشم گفت: 21 تن از برگزیدگان جشنواره الگوی برتر تدریس در مقاطع پیش دبستانی و دبستانی منطقه شهاب قشم تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید مسلم دریانورد با بیان این مطلب گفت: نخستین جشنواره دست سازه های کودک، مربی و اولیا دوره پیش دبستانی و دبستانی منطقه شهاب با هدف ایجاد انگیزه، شور و نشاط و خودباوری در نوآموزان، دانش‌آموزان، مربیان و اولیا در منطقه شهاب با حضور دو مدرس و داور استان هرمزگان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این همایش با حضور کارشناسان آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و دو نفر از مدرسان و داوران استانی برگزار شد، افزود: در این جشنواره دست ساخته های آموزشی حوزه پیش دبستانی و دبستانی به نمایش گذاشته شد.

به گفته مدیر آموزش پرورش بخش شهاب شهرستان قشم، علاوه بر نمایش دست سازه ها، برای نخستین بار در استان هرمزگان، دو تن از معلمان راه یافته بخش شهاب قشم به مرحله استانی جشنواره الگوی برتر تدریس، در این همایش الگوی تدریس خود را ارائه کردند.

او ادامه داد: در این همایش همچنین مدرسان و داوران استانی به نقد، بررسی و ارائه راهکار در جهت ارتقا کیفیت آموزش اینگونه تدریس ها پرداختند.

دریانورد بیان داشت: تجلیل از 21 برگزیده جشنواره الگوی برتر تدریس مرحله منطقه ای و 60 تن از خیرین علمی که بعد از ساعات آموزشی مدارس به آموزش دانش آموزان در طول سال تحصیلی با نظارت مدیران مدارس و راهبران آموزشی و تربیتی کمک کرده بودند نیز از دیگر برنامه های این همایش بود.

بنا به این گزارش، نمایشگاهی از دست سازه های همکاران آموزش و پرورش بخش شهاب به مدت دو روز 21 و 22 فروردین در سالن ورزشی روستای طبل  دایر می باشد و دانش آموزان براساس این نوع الگوی تدریس بهتر می توانند با وسایل مختلف بازی مفاهیم آموزشی علوم مختلف از جمله ریاضیات را درک کنند.

ارسال دیدگاه شما