• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • Friday 17 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 61297 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۳/۱۰ - 12:49
برگزاری اولین سمینار سراسری مديران بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال 96

برگزاری اولین سمینار سراسری مديران بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال 96

اولین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال ۹۶ با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، پدرام رئيس هيات مديره، امامي، توکلي و تليکاني اعضاي هيات مديره، مديران و روساي ادارات مركزي و مديران شعب استان ها برگزار شد.

اولین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ايران در سال ۹۶ با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، پدرام رئيس هيات مديره، امامي، توکلي و تليکاني اعضاي هيات مديره، مديران و روساي ادارات مركزي و مديران شعب استان ها برگزار شد.
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تعيين استراتژي و برنامه ريزي بانک در سال ۹۶ در حوزه جذب و توزيع عادلانه منابع در چارچوب ضوابط بانکي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، اهميت پيگيري و تعديل وصول مطالبات، جمع بندي و ارائه گزارش در خصوص مباحث مطرح شده در ۲ سمينار گذشته (مشهد و تهران) در سه محور (اقدامات انجام شده، در دست اقدام و عدم امکان اجرايي شدن) از موارد مطرح شده در اين سمينار بود.
در این سمینار، ۲ کارگروه با عنوان های ( منابع و مصارف ها به مسئولیت اداره اعتبارات و بين الملل) و منابع انساني و IT با مسئوليت اداره سازمان و برنامه ريزي و به رياست مرتضي اکبري مديرعامل بانک برگزار گرديد و محورهاي مربوطه به اين حوزه ها در ۲ پنل مذبور مطرح شد.
مدیرعامل بانک ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: خدا را شاکريم که مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ايران را مديراني فرهيخته و پيشكسوتان سيستم بانكي تشكيل داده اند. مديران و كاركنان با تجربه از تمامي بانك هاي بزرگ كشور در لايه هاي مختلف بدنه اين بانك در حال ارائه خدمت به نيازمندان واقعي جامعه هستند و اين جاي خرسندي دارد.
وی افزود: دستاوردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران حاصل تلاش، تدبیر و تجربه شما مديران ارزنده است و افتخار داريم که در هشت ماه گذشته خدمت گزار اين مجموعه بوده ايم.
اکبری با اشاره به عملکرد مثبت و شایسته بانک در سال ۹۵ تصریح کرد: با همت مدیران بانك، در حوزه هاي مختلف جذب منابع و تعديل مطالبات گام هاي موثري برداشته شده و همكاران ما در صف و ستاد و در اقصي نقاط كشور تلاش نمودند تا عملكرد ارزنده اي را از خود ارائه دهند.
وی خاطر نشان کرد: این جلسه برگزار شده تا ضمن ارزیابی عملکرد و اقدامات گذشته بانک در زمينه هاي گوناگون، نقاط ضعف را حل و فصل و نقاط مثبت و ارزنده را تقويت نماييم که در ادامه ۲ كارگروه به آنها اشاره خواهد شد.
در ادامه این همایش، محسن پدرام در خصوص عملکرد مثبت سال ۹۵ بانک اظهار داشت: همکاران در سال گذشته با تلاش خود، آمار عملکرد قابل قبول و شایسته ای را ارائه نمودند كه جا دارد از تمامي مديران شعب استان ها و كاركنان صف و ستاد سراسر كشور تشكر و قدرداني نمود.
وی با اشاره به انتخابات گذشته کشور بیان داشت: انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوري براي شبکه بانکي كشور بسيار مبارك است و اميدواريم كه ايشان همچون گذشته منشاء خير و بركت باشند.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکيد بر اهميت مقوله ازدواج جوانان افزود: امسال نيز همانند سال گذشته پرداخت تسهيلات ازدواج از اولويت هاي دولت است و با توجه به توقع از خدمات قرض الحسنه بانک، همکارانمان بايد بيش از پيش در اين امر اهتمام داشته باشند.
وی تصریح کرد: این بانک با تلاش های مديرعامل، اعضاي هيات مديره، مديران و کارکنان خود توانسته است به جايگاه ويژه اي از شبكه بانكي كشور دست يابد و مردم به عنوان يك بانك قرض الحسنه از ما توقعات زيادي دارند.
در ادامه ، موارد گوناگون در ۲ پنل تخصصی مطرح شد و حوزه های مختلف بانکداری اسلامی در راستاي ارتقاء و پيشرفت جايگاه بانک قرض الحسنه مهر ايران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
شایان ذکر است در پایان این سمینار از استانهاي برتر از نظر عملکرد سال ۹۵  با اهداء لوح وتنديس، تقدير به عمل آمد؛ بر اين اساس به ترتيب استان کردستان به مديريت شهرام عدل ستا، تنديس طلايي، استان قزوين به  مديريت حسن ميرزا عبداللهي ها، تنديس نقره اي و استان آذزبايجان شرقي به مديريت علي علي نجاتي، تنديس برنزي را کسب نمودند.

 

ارسال دیدگاه شما