• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • Sunday 19 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 61435 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۴/۳ - 15:02
بازار سیاه حواله پژو ۲۰۰۸
سه روز یعد از آغاز مرحله دوم فروش اینترنتی دلال ها به دست گرفتند

بازار سیاه حواله پژو ۲۰۰۸

در حالی هنوز سه روز از فروش پژو ۲۰۰۸ توسط شرکت ایران خودرو نگذشته که بازار سیاه خرید و فروش حواله آن راه افتاده است.

 
آفتاب صبح: این قصۀ همیشگی است که دلال ها همه جا حضور دارند؛ اما باید این نکته را هم پرسید که آیا سایت پیش خرید ایران خودرو هم با دلالان در ارتباط است؟ یا اینکه این سایت همسویی خاصی با این افراد دارد که برای مردم عادی اختارهایی  (نقل به مضمون) شبیه: کد ملی وارد نشده است/مجددا تلاش کنید/ مراحل خرید را طی نکرده اید و .... می آید اما دلال ها به راحتی خرید کرده و معلوم نیست چگونه به سرعت وارد این حواله ها را وارد بازار سیاه می کنند.
البته اثبات این موضوع واقعا سخت است؛ هیچ دلیل قانونی و محکمه پسندی هم در این مورد وجود ندارد که چه ارتباطی بین سایت و مرکز خرید اینترنتی محصولات (در هر جایی که محصولی فروش اینترنتی دارد و مورد اقبال شدید مردم است این موضوع اتفاق می افتد؛ از خرید بلیط اینترنتی کنسرت تا سینما و خرید خودرو و ... ) با دلالان وجود دارد و واقعا نمی شود در این مورد اقامۀ دعوی کرد؛ اما همه می دانیم که چنین چیزی وجود دارد و اتفاقاً به شدت هم در حال رشد است.

به گزارش آفتاب صبح؛ فروش اینترنتی سه محصول پژو 2008، دنا پلاس و  تندرپلاس ایران خودرو از اول تیرماه آغاز شده است. اما از همان ساعات نخست ثبت نام، سایت خرید اینترنتی ایران خودرو اخطارهایی را به خریداران می‌دهد که امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد و تلاش مجدد کنید.  همین امر باعث سرگردانی بسیاری از مردم برای خرید این خودروها شده است.

امروز مرحله دوم فروش اینترنتی فروش این سه محصول آغاز شده و مردم همانند پنج شنبه حتی در ثبت اطلاعات اولیه و یا باز کردن سایت فروش اینترنتی ایران خودرو هم مشکل دارند.

نکته قابل توجه آنکه هنوز سه روز از فروش 2008 توسط شرکت نگذشته،بازار سیاه خریدو فروش حواله آن در فضای مجازی آغاز شده به نحوی که دلالان پیش پرداخت 72 میلیون تومانی برای حواله ها در نظر گرفته و اقدام به فروش آنها می‌کنند.

ارسال دیدگاه شما