• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 18 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73065 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱ - 11:38
افتتاح دو مجموعه ورزشی در درگهان
با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت:

افتتاح دو مجموعه ورزشی در درگهان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر اهمیت توسعه همه جانبه در جزیره قشم به ویژه شهر مهم تجاری درگهان تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر اهمیت توسعه همه جانبه در جزیره قشم به ویژه شهر مهم تجاری درگهان تاکید کرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی در حاشیه افتتاح دو مجموعه ورزشی شهر درگهان اعلام کرد: بندر درگهان ظرفیت های فراوانی دارد که با بهره گیری از مزیت ها و فرصت های موجود در آن می تواند جایگاه واقعی خود را به عنوان یک بندر ارزشمند تجاری در جنوب کشور پیدا کند.
وی افزود: توسعه متوازن مهم ترین مسئله امروز جزیره قشم است که با عملی کردن آن و با استفاده از تمام ظرفیت های منطقه آزاد قشم می توان برای جمعیت بیکار جزیره قشم و حتی استان هرمزگان، فرصت شغلی ایجاد کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: توسعه متوازن باید در این شهر شکل بگیرد و بندر درگهان با 27 مرکز تجاری مرتبط با لوازم خانگی باید به عنوان بورس این لوازم در کشور مطرح شود.
او تصریح کرد: علاوه بر درگهان باید مناطق دیگر از جمله "رمکان"، "هنگام" و "باسعیدو" نیز رشد پیدا کنند تا توسعه متوازن در همه جزیره قشم به واقعیت تبدیل شود.
مومنی بیان داشت: رمز موفقیت های کسب شده در این شهرستان به خاطر کنار گذاشتن حاشیه ها و عملگرایی برای رفع مشکلات مردم مربوط می شود که با این رویکرد شاهد همدلی و وفاق مسئولان با هدف ارائه خدمات به همه نقاط جزیره هستیم.
شایان ذکر است: دو مجموعه ورزشی در شهر درگهان با حضور محمد آشوری نماینده مردم قشم در مجلس شورای اسلامی، حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار این شهرستان و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد و رئیسان و مدیران ادارات و نهادها و مسیولان شهر درگهان افتتاح و به بهره برداری رسید.
مجموعه ورزشی فوتسال و والیبال با همکاری سازمان متطقه آزاد قشم و بخش خصوصی در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۲۰۰ متر و با ۹۰۰ میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
مجموعه ورزشی دیگری هم در زمینی به مساحت ۶۸۰ متر مربع شامل سه سالن بدنسازی، ورزش های رزمی و کشتی با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی افتتاح گردید
امروز همچنین کلنگ ساختمان دفتر شورا و سالن اجتماعات شهر درگهان در زمینی به مساحت 780 متر مربع و اعتبار 4‌ میلیارد و 200 میلیون ریال به همراه مرکز اورژانس بین جاده ای درمانی در زمینی به وسعت یک هزار و 900 متر مربع و با اعتبار 65 میلیارد ریال به زمین زده شد.

 

ارسال دیدگاه شما