• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 18 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73291 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۰ - 09:47
ژئوپارک جهانی قشم به عنوان یک بِرند ملی موتور محرکه قطار گردشگری جزیره است

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان یک بِرند ملی موتور محرکه قطار گردشگری جزیره است

مدیر ژئوپارک جهانی قشم هم در نشست با تورگردانان مطرح کشورمان گفت: ژئوپارک جهانی قشم به عنوان یک بِرند ملی در حقیقت موتور محرکه قطار گردشگری در این جزیره است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمید رضا محسن پور در نشست با تورگردانان مطرح کشورمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم با اعلام اینکه برگزاری دوره های آموزشی نقش ارزشمندی در ارتقای جوامع محلی برای استفاده از صنعت گردشگری داشته است، افزود: علیرغم کارهای انجام شده هنوز در ابتدای راه هستیم و به مرور نقش گردشگری این جزیره به ویژه در بُعد بین المللی نمایان تر خواهد شد.
او گفت: تائید اقدامات انجام شده از سوی جوامع بین المللی در بخش آموزش جوامع محلی و اقداماتی که در ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم انجام شده، مایه دلگرمی برای آینده گردشگری قشم می باشد.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم با تاکید بر اِرق مردم این جزیره نسبت به ژئوپارک، گفت: بستر گردشگری در جزایر خلیج فراس به ویژه قشم، می تواند قشم را به قطب مهم  گردشگری مسئولانه با علایق خاص در این منطقه تبدیل کند.
بنا به این گزارش، گروهی از تورگردانان مطرح کشورمان از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد مقدس طی چهار روز سفر به قشم، از ظرفیت های گردشگری این جزیره در جنوب ایران دیدن کردند.

 

ارسال دیدگاه شما