• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٥ ذو القعده ١٤٤٥
  • Monday 13 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73378 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۴ - 13:22
برگزاری نشست خبری مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
در نهمين نمايشگاه ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت صورت گرفت

برگزاری نشست خبری مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

در دومين روز از برگزاري نهمين نمايشگاه ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت ، مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با حضور در جمع خبرنگاران رسانه هاي مختلف عملكرد اين شركت را تشريح نمود .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، مهندس قباد ناصري در اين نشست خبري كه با حضور نمايندگان و خبرنگاران رسانه هاي مختلف خبرگزاري ها، وب سايت هاي خبري ، نشريات تخصصي حوزه صنعت نفت ، روزنامه هاي كشوري و استاني و همچنين خبرنگاران رسانه هاي وابسته به وزارت نفت برگزار شد عملكرد اين شركت را در زمينه هاي مختلف تبيين و تشريح و به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت .

وي با اعلام اينكه بيش از 98 درصد از كالاهاي مورد نياز اين شركت از توليدكنندگان ايراني تهيه و تأمين مي شود افزود : طي سال 1395 بيش از 170 ميليارد ريال براي خريد كالاهاي مورد نياز هزينه شده است كه بيش از 120 ميليارد ريال آن به توليد كنندگان يا تأمين كنندگان خوزستاني پرداخت شده است .

وي ادامه داد : در نيمه ي نخست سال 1396 نيز بيش از 250 ميليارد ريال بابت خريد كالا و خدمات در اين شركت هزينه شده است كه بيش از 230 ميليارد ريال آن سهم توليد كنندگان و خدمات دهندگان خوزستاني بوده است .

وي در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در خصوص عمل به مسئوليت هاي اجتماعي اين شركت گفت : با برنامه ريزي ، تهيه شرح نياز و كسب مجوزات لازم توانسته ايم تعدادي پروژه ي عام المنفعه را براي افزايش سطح رضايت مندي شهروندان از خدمات دولت محترم و همچنين عمل به مسئوليت هاي اجتماعي اين شركت در حوزه هاي مختلف بهداشت و درمان ، عمران شهري ، ورزش ، فرهنگي ، حفاظت از محيط زيست و ... تعريف نماييم .

ارسال دیدگاه شما