• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 11 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73382 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۵ - 11:18
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۳۷۰ مدد خواه در استان سمنان

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۳۷۰ مدد خواه در استان سمنان

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعي خود و با هدف ارتقاء معيشت و برخورداري توان خواهان از خدمات قرض الحسنه، براي ۳۷۰ نفر از معرفي شدگان پنج مرکز نيکوکاري در استان سمنان حساب سپرده به مبلغ پانصد هزار ريال افتتاح كرد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، علی اکبر رضائیان مدير شعب استان سمنان در اين بازه بيان داشت: باشگاه خيرين بانک به منظور ايجاد هم افزايي براي رفع مشکلات مالي، تامين مايحتاج ضروري و دستيابي نيازمندان واقعي جامعه به خدمات بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، به افتتاح حساب براي ۳۷۰ نفر از مددجويان استان اقدام نموده است.
وی افزود: شرایط مناسبی برای ارائه خدمات بعدي به اين اقشار مهيا است و مددجويان معرفي شده توسط اين پنج مرکز نيکوکاري مي توانند علاوه بر استفاده از اين حساب از ساير خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک نيز بهره مند شوند.
رضائیان ادامه داد: تمامی فعالیت های توانمندسازي مالي اقشار ضعيف و متوسط جامعه در بانک قرض الحسنه مهر ايران براساس سياست هاي راهبردي اقتصاد مقاومتي که همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مي باشد و همچنين اولويت هاي ابلاغي رئيس جمهور به وزير امور اقتصادي و دارايي شکل گرفته و تلاش مي شود تا با استفاده از ظرفيت هاي موجود و اختصاص بخشي از بودجه تبليغاتي بانك به اين حوزه توجه ويژه گردد.

 

ارسال دیدگاه شما