• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • Sunday 12 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73536 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۲۱ - 12:22
خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران
نجدی:

خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک خدمات گسترده اي را در زمينه بانکداري الکترونيك به مشتريان ارائه مي كند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل  از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یوسف نجدی افزود: به منظور توجه به نيازهاي اقشار مختلف جامعه، رويکرد بانک توجه به مشتريان حقيقي است تا از اين طريق بتوانيم به توانمند سازي اين اقشار بپردازيم.

وی اظهارداشت: اخلاق مداری، محور رفتار سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران است وهمه کارکنان در اين بانک تلاش مي كنند تا بتوانند رضايت مشتريان را كسب كنند.
مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: اين بانک در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي، تسهيلات قرض الحسنه را براي توانمند سازي اقشار آسيب پذير از جمله مددجويان کميته امداد و بهزيستي پرداخت مي کند و تلاش دارد تا از اين طريق به بازگشت اين افراد به جامعه كمك كند تا به جامعه اي سالم و پويا برسيم.

یوسف نجدی اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیتهای بسيار بالايي برخوردار است و ما نيز تلاش داريم تا از طريق خدمات و تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران بتوانيم به مردم شريف اين استان خدمتي ماندگار داشته باشيم.

 

ارسال دیدگاه شما