• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 11 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73537 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۲۱ - 12:22
مشتری مداری و حفظ حقوق شهروندی از اولویت هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران است
عضو هیات مدیره:

مشتری مداری و حفظ حقوق شهروندی از اولویت هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران است

بانک قرض الحسنه مهر ایران تحقق حقوق شهروندي را به عنوان يکي از اولويت هاي ابلاغي رئيس جمهور به وزير اقتصاد، در دستور کار خود قرار داده است.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان خوزستان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تحقق حقوق شهروندي را به عنوان يکي از اولويت هاي ابلاغي رئيس جمهور به وزير اقتصاد، در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند در رويکرد هاي جديد كاري خود، در تمام طرح ها و برنامه هاي اجرايي، مشتري مداري و پاسخ به نيازهاي اقشار مختلف مردم را در اولويت قراردهد.

وی اظهار داشت: در همین راستا طرح پیوند مهر، به منظور تحقق اهداف سیاست هاي کلي جمعيت و تسهيل فرآيند ازدواج جوانان طراحي و در استان هاي سراسر کشور در حال اجرا است.
تلیکانی بانک قرض الحسنه مهر ایران را یک بانک پويا دانست و بيان داشت: پويايي و انعطاف پذيري از خصوصيات اصلي بانك قرض الحسنه مهر ايران است و بر همين اساس طرح هاي خود را با درخواست و نيازهاي جامعه منطبق مي كند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن تلیکانی عضو هيات مديره، يوسف نجدي مدير امور استان ها، اکبر ترکيان رييس اداره كل حسابداري و بودجه و محبوبه رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي در سفر به استان خوزستان، از نزديك در جريان فعاليتهاي اين بانك قرار گرفته و برنامه هاي توسعه اي بانك در استان را بررسي كردند.

 

ارسال دیدگاه شما