• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٥ ذو القعده ١٤٤٥
  • Monday 13 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73642 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۲۷ - 10:51
 2 انتصاب جدید در نفت و گاز مسجدسلیمان

2 انتصاب جدید در نفت و گاز مسجدسلیمان

با حکم مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز 2 انتصاب جدید در این شرکت انجام شد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت طی احکام جداگانه ای داریوش نجفی را به سمت رییس دفتر مدیرعامل و دبیرهیأت مدیره و مهندس مهرداد آقا بیگی را به سمت سرپرست مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب کرد .

داریوش نجفی با43 سال سن و 26 سال سابقه خدمت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دانشجوی دکترای همین رشته است و پیش از در مدیریت منابع انسانی بعنوان کارشناس ارشد تأمین و تخصیص نیروی انسانی و مسئول تأمین و تخصیص نیروی انسانی انجام وظیفه نموده است .

مهندس مهرداد آقابیگی سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان نیز که کارشناسی ارشد مکانیک می باشد 16 سال در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت کرده و پیش از این در سمت هایی از قبیل سرپرست پروژه های راه و تأسیسات نفت و گاز – عضو کمیته تعمیرات منازل – عضو نظام مشارکت – سرپرست اداره مهندسی و ساختمان – رییس پروژه های راه و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عهده دار امور بوده است . وی همچنین عضو سازمان نظام مهندسی شهرستان و عضو علی البدل هیأت رییسه این سازمان و مدرس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان نیز می باشد

ارسال دیدگاه شما