• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ٤ ذو القعده ١٤٤٥
  • Sunday 12 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84091 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۹/۲۸ - 10:31
از رانندگان نمونه در شركت نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل شد
به مناسبت روز ملي حمل و نقل ؛

از رانندگان نمونه در شركت نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل شد

طي مراسمي به مناسبت 26 آذر روز ملي حمل و نقل از رانندگان نمونه شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان تجليل شد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، آيين تجليل از 4 نفر از رانندگان نمونه اين شركت در اداره ترابري برگزار و طي آن از رانندگان بخش هاي مختلف تقدير و تشكر بعمل آمد .

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در اين مراسم كه از سوي مديرخدمات – رييس روابط عمومي – رييس حراست و رييس دفتر مديرعامل همراهي مي شد طي سخناني شغل رانندگي را يكي از مشاغل سخت و پر استرس خواند كه براي انجام آن به آرامش روحي و رواني نياز است .

مهندس قباد ناصري اظهار داشت : توليد – پشتيباني از توليد – ارايه خدمات – امورات اداري – اعزام بيماران – مسافرت هاي اداري و رفاهي پرسنل و خانواده ها كه طي سالهاي اخير بدون حادثه و سانحه انجام شده مرهون زحمات تك تك عزيزان همكار در بخش ترابري است .

وي ضمن تبريك روز ملي حمل و نقل افزود :  بر خودم واجب ديدم بمنظور قدرشناسي از زحمات بي شائبه شما در جمعتان حضور يابم و مراتب تقدير و تشكر خود و هيأت مديره ي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان را از بابت مسئوليت شناسي – توجه به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي – توجه به نظم و انضباط اداري و  پاسداشت سرمايه به شما و ساير همكاران اعلام نمايم .

در پايان مراسم به رسم يادبود هدايايي از سوي مهندس ناصري به 4 نفر از رانندگان بخش هاي مختلف اداره ترابري به نيابت از تمامي رانندگان و همكاران اداره ترابري اهدا گرديد .

ارسال دیدگاه شما