• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 18 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 84551 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - 12:54
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت پویا ایر

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت پویا ایر

حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت پویا ایر به عنوان یکی از ایرلاین های برتر کشور بازدید کرد و این امکان به کارگیری پرنده های این شرکت برای پرواز در مسیر قشم به ویژه استفاده از ایرتاکسی برای پروازهای گردشگری در آسمان جزیره را بالا برد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرعامل این سازمان با حضور در مجموعه شرکت پویا ایر واقع در فرودگاه مهرآباد تهران از بخش های مختلف این شرکت و پرنده های سبک و سنگین این مجموعه بازدید کرد.
در این بازدید دو تن از کاپیتان های شرکت پویا ایر، مزیت های بالگردها، هواپیماهای مسافری، باری و ایرتاکسی های 17 نفره و آمبولانس های هوایی را برای حمید رضا مومنی و تیم همراه تشریح کردند.
ایرتاکسی های این شرکت با گنجایش 17 مسافر فرصت مناسبی برای انتقال مسافران در مسیرهای کوتاه همچون مسیر قشم به کیش و بندرعباس می باشد و می توان از این پرنده سبک برای گردش های هوایی بر روی آسمان آبی جزیره قشم هم بهره برد.
مزایای هواپیمای چلنجر VIP شرکت پویا ایر که بیشتر در زمینه انتقال مهمانان ویژه همایش ها و دیگر برنامه ها استفاده می شود هم توسط کاپیتان های این شرکت به اطلاع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسید.
حمید رضا مومنی همچنین از رمپ اصلی پرواز شرکت پویا ایر، بالگرد های این مجموعه، هواپیمای جت منطقه ای امبرایر 145، هواپیمای فوق مدرن بیزینس جت VIP 604 و آشیانه مربوط به این پرنده ها، پاویون VIP این شرکت به عنوان تنها پاویون تجاری فرودگاه مهرآباد تهران هم بازدید کرد.
وی همچنین در این بازدید با مزیت های هواپیمای Y12 و بالگرد شرکت پویا ایر که از آنها در حوزه امداد هوایی و خدمات گردشگری استفاده می شود، آشنا شد.
بنا به این گزارش، ساماندهی هرچه بهتر سفرهای هوایی به جزیره قشم و استفاده از پرنده های آهنین در بخش گردشگری این جزیره از سیاست های جدی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است که علاوه بر بررسی های علمی و کارشناسانه این سیاست در بخش داخلی، مذاکراتی هم با شرکت بمباردیه کانادا برای خرید ۱۰فروند هواپیمای مدرن برای ایرلاین اختصاصی منطقه آزاد قشم انجام شده است.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن ظرفیت های فراوان حوزه گردشگری، یکی از مهمترین مقاصد سفر مردم نقاط مختلف ایران محسوب می شود که هموطنانمان در طول سال با استفاده از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی به این جزیره زیبا در میان آب های نیلگون خلیج فارس سفر می کنند.

 

ارسال دیدگاه شما