• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • اِلأَحَّد ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • Sunday 19 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94638 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۴ - 10:15
بیست و سومین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد

بیست و سومین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد

بیست و سومین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان مازندران به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و حضور معاونتها ، روسای ادارات مرکزی برگزار شد

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین: در این مجمع که مدیر کل شعب استان مازندران به همراه مدیران طرح و برنامه ، تسهیلات ، مالی ، نظارتی توسعه بازار برای دفاع از عملکرد خود حاضر شده بودند در ابتدای جلسه محمد رضا رنجبر طی گزارشی وضعیت استان مازندران را از لحاظ موقعیت جغرافیایی ، کشاورزی ، صنعتی ، اقتصادی و خدماتی ارائه و در خصوص وضعیت منابع ، مصارف و سایر آیتم های عملکردی مدیریت شعب استان مازندران توضیحات لازم را ارائه دادند.
پس از پایان گزارش مدیر کل شعب استان مازندران میرزایی مدیریت گروه نظارت ستادی اعزامی به استان مازندران گزارشی از نظارت انجام شده از استان مازندران ارائه و وضعیت شعب را در نظارت ستادی مطلوب ارزیابی کردند.
سپس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک گزارش نظارت ستادی را آیتم به آیتم توضیح داده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه گزارش مجمع استان مازندران توسط اداره بازرسی قرائت و رتبه ایشان در بین سایر استانها در شاخص های مختلف قرائت و مورد تجریه و تحلیل قرار گرفت.
این گزارش حاکی است در پایان مجمع استانی دکتر تقی نتاج ضمن تقدیر از تلاش های همکاران مازندران عملکرد استان را قابل تقدیر دانست و از مدیرکل شعب استان مازندران خواست تا سلام و خدا قوت مدیرعامل بانک و همکاران اداره محترم مرکزی را به کارکنان استان تا رده شعب ابلاغ و از زحمات آنان قدردانی شود.
دکتر تقی نتاج کار در بانک را به مثابه بازی در ورزشهای گروهی دانست و گفت:  در یک تیم هنگامی به نتیجه می رسیم که بتوانیم در کار تیمی مشارکت کنیم و الحمدالله این امر در عملکرد استانها کاملا مشاهده می شود.

ارسال دیدگاه شما