• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 18 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94719 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۸ - 13:28
پرداخت ۹۶۰ میلیارد تومان خسارت توسط بیمه معلم
بر اساس آمار سندیکای بیمه‌گران اعلام شد:

پرداخت ۹۶۰ میلیارد تومان خسارت توسط بیمه معلم

حق بیمه تولیدی ۲۲ شرکت فعال بیمه استان فارس در سال ۹۵ بر اساس آمار سندیکای بیمه‌گران، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم:  حق بیمه تولیدی ۲۲ شرکت فعال بیمه استان فارس در سال ۹۵ بر اساس آمار سندیکای بیمه‌گران، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
 
مجتبی ارزاقی، مدیر شعبه بیمه معلم و رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان فارس از پرداخت ۹۶۰ میلیارد تومان خسارت توسط شرکت‌های بیمه استان فارس خبر داد و گفت: حق بیمه تولیدی ۲۲ شرکت فعال بیمه استان فارس در سال ۹۵ بر اساس آمار سندیکای بیمه‌گران، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه سهم استان فارس از حق بیمه تولیدی کشور، ۴٫۳۴ صدم درصد بوده است، بیان داشت: درمجموع ۹۶۰ میلیارد تومان خسارت به مشتریان پرداخت‌شده که این رقم ۵٫۲۴ صدم درصد کل خسارت کشور بوده است.

رییس شورا و مدیر شعبه بیمه معلم با عنوان اینکه صدور بیمه‌نامه به معنی فروختن اعتبار و اعتماد به مشتریان است، افزود: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نمایندگی بیمه در استان فارس فعالیت می‌کنند که در همین راستا ۲۰ کارگزار و ۴۳ شعبه نیز امور را پوشش می‌دهند.

 

ارسال دیدگاه شما