• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 50884 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۱۰/۴ - 17:38
ارتباط عربستان با رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن ایران

ارتباط عربستان با رژیم صهیونیستی برای ناامن کردن ایران

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی گفت:یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد ناامنی درصنعت هوایی بود، سپاه ماموریت حفاظت را در زمین و آسمان به عهده گرفت و توانست موفقیت های چشمگیری بدست آورد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی که در محل سپاه فرودگاههای کشور برگزار شد افزود: امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
 
سردار جعفری با بیان اینکه امنیت شرط نخست پیشرفت است گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین هدف دشمنان که ایجاد اخلال در امنیت کشور بود آغاز شد.
فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان در شهرهای مختلف ایجاد ناامنی کردند و بلافاصله پس از آن جنگ تحمیلی آغاز شد، آنها قصد ایجاد ناامنی در حوزه حمل و نقل هوایی را نیز داشتند اما با ورود سپاه در این عرصه و ایجاد امنیت پروازها موفق نشدند.
سرلشکر جعفری با بیان اینکه تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در منطقه بیش از پیش ادامه دارد گفت: در این شرایط کماکان امنیت در کشور ما وجود دارد .
وی افزود: امروز شاهد آن هستیم در کمال ناباوری ، عربستان با رژیم صهیونیستی برای ایجاد طرح های ضد امنیتی ارتباط برقرار می کند اما نقشه آنها عملی نمی شود.
فرمانده کل سپاه علت ناکامی دشمن را در ریشه های انقلاب اسلامی و حضور مردم دانست و افزود: کشور ما با تکیه بر این عوامل توانسته دشمن را عقب براند.
وی گفت: کشورهایی در دنیا هستند که بیش از جمهوری اسلامی ایران برای امنیت هزینه می پردازند اما نتیجه اش آنچه که در کشورمان شاهد آن هستیم نیست.
سردار جعفری افزود: علت این امر نیز بنابر فرمایش خداوند آن است که مردمی که ایمانشان را به ظلم و شرک آلوده نکنند و به قدرتی غیر از قدرت الهی تکیه نداشته باشند سربلند خواهند بود.
وی گفت: نظام اسلامی ما تاکنون بر محور این اصل اساسی حرکت کرده که نتیجه اش برقراری امنیت در کشور بوده است.
سرلشکر جعفری افزود: دامنه ایجاد امنیت از مرزهای ما خارج شده و دشمنان به هدفی که از ابتدای پیروزی انقلال بدنبال آن بودند دست نیافتند.
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است و آزادی حلب بعنوان خط مقدم در مقابل دشمنان در چنین شرایطی حاصل شد که یکی از شکست های بزرگی است که به آمریکا و اسرائیل از سوی انقلاب اسلامی تحمیل شد. 
وی افزود: یکی از ماموریتهای حساس و مهم سپاه همین ماموریت حفاظت است زیرا مستقیم با مردم ارتباط دارد ، نیروها باید مراقب رفتار و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی در حین انجام ماموریت باشند زیرا رفتار و نوع برخورد آنها با مردم بیسیار مهم و تعیین کننده است.
فرمانده کل سپاه گفت: حفظ انقلاب اسلامی با رضایت مندی مردم ارتباط مستقیم دارد و مهم ان است که امنیت همراه با رضایت مردم تامین شود.
سرلشکر جعفری افزود: در نظر نگرفتن رضایت مردم برای ایجاد امنیت نکته ای است که اکثر کشورها به آن توجه ندارند و دقیقا همان مسئله ای است که باید دوستداران انقلاب اسلامی به آن توجه کنند.
فرمانده کل سپاه گفت: مردم نیز بصیر و فهیم هستند و قدر چنین رفتاری را می دانند .
 
 مردم در 9 دی نشان دادند که هدف دشمن را شناسایی کردند
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که هدف دشمن را شناسایی کردند.
سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری با اشاره به سالروز 9دی افزود: در فتنه 88 دشمنان برای ایجاد نا امنی در کشور برنامه ریزی کردند و غلبه بر آنان حاصل مقاومت، ایستادگی و بصیرت مردم انقلابی ما بود.
وی گفت: فتنه 88 فتنه بزرگی بود و خطر آن برای انقلاب اسلامی به مراتب بیش از خطر 8 سال جنگ تحمیلی بود.
فرمانده کل سپاه افزود: آنچه موجب خنثی شدن این فتنه بود بصیرت و ایمان مردم بود.
سرلشکر جعفری گفت: پیام 9 دی با دنیا همان جمله حضرت امام (ره) بود که فرمودند: اگر  می خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید .
وی افزود: هدف آنان تضعیف این جایگاه بود زیرا سکان دار پیشرفت انقلاب اسلامی ولایت است و دشمنان با ایجاد نا امنی در تهران و برخی از شهرها در پی تضعیف این جایگاه بودند که البته مردم قدر نعمت ولایت را دانستند و شکرگذاری این نعمت را به جا آوردند.
فرمانده سپاه پاسداران در پایان ابراز امیدواری کرد مردم فهیم در آینده نیز منسجم تر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

ارسال دیدگاه شما