• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • اِسَّبِت ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Saturday 27 Jul 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218335 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۱ - 18:31
آمادگی کامل شهرداری همدان برای عملیات زمستانی
شهردار همدان اعلام کرد

آمادگی کامل شهرداری همدان برای عملیات زمستانی

شهردار همدان با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه برای عملیات زمستانی، گفت: بازگشایی معابر و رفع معضلات مربوط به بارندگی‌ها در حداقل زمان ممکن باید انجام شود.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی، شهردار همدان در جلسه ستاد برف‌روبی با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهری جهت اتخاذ تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای عملیات زمستانی با تاکید بر آمادگی و‌ به‌کارگیری تمام توان برای مدیریت عملیات زمستانی، اظهار کرد: تمام خدمات و تلاش مجموعه خدمات شهری، مدیریت هر چه بهتر برای ورود به فصل بارندگی و سرما است و هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم با حضور مسئولان مرتبط، معاونین خدمات شهری مناطق چهارگانه انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه موارد لازم به اطلاع اعضای ستاد برفروبی رسیده، عنوان کرد: در این جلسه معابر شهری، خیابان‌ها و تقاطع‌های جدید‎‌الاحداث و مسیر علمیات جدید نقاط مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تصمیم بر این شد ماشین‌آلات سازمانی شهرداری به صورت صد در صد آماده عملیات زمستانی باشند تا وقفه‌ای در این حوزه به وجود نیاید.

شهردار همدان با بیان اینکه از تمام امکانات برای آمادگی کامل در حوزه برفروبی و بارندگی‌ها بهره می‌گیریم، گفت: مقرر شد از ظرفیت بخش خصوصی با توجه به وسعت و میزان عملیات و بارندگی به صورت حداکثری استفاده شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری از به‌کارگیری نیروی انسانی کافی با تجهیزات کامل خبر داد و اظهار کرد: تجهیزات ویژه و مناسبی از جمله لباس، تجهیزات و امکانات لازم برفروبی در اختیار نیروهای خدمات شهری قرار می‌گیرد.

حسینی با تاکید بر مشارکت همه شهروندان در همه حوزه‌ها به ویژه برفروبی، بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، آموزش شهروندی و توان گروه‌های مردم نهاد و رسانه‌ای و مجازی از جمله اقدامات مهمی است که باید برای تقویت مشارکت مردم به کار گرفته شود.

این مقام مسئول با تاکید بر بازگشایی معابر و رفع معضلات مربوط به بارندگی‌ها در حداقل زمان ممکن، گفت: لایروبی رودخانه‌ها، نهری‌ها و جوی‌ها و حتی بازبینی رودخانه‌های زیر سطحی توسط افراد خبره انجام شده تا مشکلی پیش نیاید.

شهردار همدان با بیان اینکه با ارائه خدمات به موقع به شهروندان رضایت‌مندی حداکثری ایجاد شود، خاطرنشان کرد: در این راستا صد دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات سازمانی و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی آماده خدمت‌رسانی هستند.

ارسال دیدگاه شما