• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218584 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - 12:41
ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای انتخابات
رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد

ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای انتخابات

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای انتخابات خبر داد و گفت: در صورت تخلف، قطعاً پیگرد قانونی و کیفری برای عوامل دخیل در پی خواهد بود.

محمود مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه صحن شورا با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مطابق قانون، هرگونه سوء‌استفاده (استفاده مستقیم و غیرمستقیم) از اموال و امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدها، گروه‌ها و احزاب انتخاباتی مجلس ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

 

مسگریان بیان کرد: سوءاستفاده از اموال عمومی در مسیر اهداف شخصی از طرف شهرداری به نفع یا علیه نامزدها یا گروه‌ها و همچنین استفاده از مقام یا موقعیت اداری برای انتخابات ممنوعیت قانونی دارد و قطعاً پیگرد قانونی و کیفری برای عوامل دخیل را در پی خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری نیز باید تا زمان انتخابات پیش‌رو از هر گونه شائبه‌ای که بخواهد به نفع یا علیه نامزدهای انتخابات منجر شود، جلوگیری کنند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: حراست از اموال و امکانات شهرداری در راستای جلوگیری از استفاده‌های شخصی در انتخابات ضروری است و ما به ‌عنوان خادمان ملت موظف به حفظ و حراست از بیت‌المال هستیم.

ارسال دیدگاه شما