• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218594 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - 14:19
لوپ گردشی پل شهید همدانی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد

لوپ گردشی پل شهید همدانی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه لوپ گردشی پل شهید همدانی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: عقب‌نشینی ساختمان پلیس راهور در مسیر پل شهید همدانی حائز اهمیت بود که انجام شد.

مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان در بازدید اعضای کمیسیون فنی عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان از تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی، اظهار کرد: لوپ چپ گرد پل شهید همدانی یکی از قسمت‌های مهم این تقاطع است که از سمت میدان باباطاهر و بلوار نیروی انتظامی ترافیک را به سمت محلات مجاور این تقاطع مانند کوی امام خمینی، اسلامشهر و کوی کوثر هدایت می‌کند.

 

حیدری بیان کرد: لوپ چپ گرد پل شهید همدانی از طولانی‌تر شدن مسیر گردش به چپ این تقاطع برای عبور از بلوار بدیع‌الزمان جلوگیری می‌کند.

 

وی با اشاره به لزوم عقب‌نشینی ساختمان پلیس راهور در مسیر پل شهید همدانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری و موافقت فرماندهی انتظامی شهرستان، عقب‌نشینی دیوار مقر پلیس راهور انجام شده و بلافاصله پس از بهبود شرایط جوی در مدت کوتاهی مسیر لوپ اجرا شده و به مسیر زیر تقاطع متصل خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی یکی از اولویت‌های مهم شورای شهر است، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته قسمت‌های تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی تکمیل می‌شود.

 

گفتنی است، در این بازدید فرمانده انتظامی شهرستان همدان، رئیس پلیس راهور و تعدادی از تاکسی‌داران و اهالی کوی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

ارسال دیدگاه شما