• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218572 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 20:50
عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر همدان سرعت می‌گیرد
معاون خدمات شهری شهرداری همدان اعلام کرد

عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر همدان سرعت می‌گیرد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر همدان سرعت می‌گیرد، گفت: تقویت نقاط قوت، افزایش تعداد ماشین‌آلات مکانیزه برف‌روبی و استفاده از مواد جدید جایگزین نمک در برف‌روبی‌های آتی اثرگذار خواهد بود.

حامد جلیلوند، معاون خدمات شهری شهرداری همدان در جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب‌شناسی عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر شهرهمدان در سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه نظم و انضباط در عملیات برف‌روبی اخیر کاملا مشهود بود، اظهار کرد: در کنار سرعت عمل مناسب برف‌روبی اخیر، تلاش کردیم از ماسه و نمک کم‌تری استفاده شود که موجب کاهش آلودگی‌ها و آسیب‌های زیست محیطی ناشی از آن پس از عملیات برف‌روبی شد.

 

جلیلوند بیان کرد: تقویت نقاط قوت، افزایش تعداد ماشین‌آلات مکانیزه برف‌روبی و استفاده از مواد جدید جایگزین نمک در برف‌روبی‌های آتی در بهبود عملکرد اکیپ‌های برف‌روبی کمک شایانی خواهد کرد.

 

مشاور شهرداری همدان در امور برف‌روبی ضمن قدردانی از عملکرد دست اندرکاران عملیات برف‌روبی در برف اخیر، گفت: حضور به موقع اکیپ‌های برف‌روبی در مسیرها و هماهنگی مناسب بین آن‌ها باعث شد تا عملیات برف‌روبی اخیر با کم‌ترین اشکال انجام شود.

 

گودرزی با اشاره به کاهش استفاده از ماسه در برف‌روبی اخیر، عنوان کرد: افزایش تعداد ماشین‌آلات و همچنین ساخت محلی مناسب جهت دپوی نمک که حالت کریستالی نمک را در طولانی‌مدت حفظ کند تاثیر مثبتی در بهتر شدن عملیات برف‌روبی خواهد داشت.

 

در پایان جلسه، حاضرین به آسیب‌شناسی عملیات برف‌روبی و سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از این موضوع  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه شما