• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228648 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - 20:44
توزیع ۸ هزار نهال رایگان از ۲۳ اسفند ماه به مناسبت هفته درخت‌کاری
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان خبر داد

توزیع ۸ هزار نهال رایگان از ۲۳ اسفند ماه به مناسبت هفته درخت‌کاری

رئيس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با اشاره به توزیع ۸ هزار نهال رایگان به مناسبت هفته درخت‌کاری، گفت: شهروندان برای ثبت‌نام درخواست نهال از ۱۴ اسفند ماه به مدت شش روز فرصت دارند تا به سایت سازمان مراجعه کنند.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، حسین خانجانی، رئيس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان ضمن اشاره به تقویم اجرایی برنامه‌های هفته درخت‌کاری در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: این سازمان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری در راستای اجرای پویش مردمی «منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم» و پاسداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان هشت هزار اصله نهال مثمر به صورت رایگان از ۲۳ اسفند ماه تا ۳۰ فروردین ماه توزیع می‌کند.

 

خانجانی به اهمیت ارتقای فضای سبز در شهر همدان اشاره و خاطرنشان کرد: هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز و جلب مشارکت شهروندان برای کاشت و نگهداری درختان و اختصاص فضای کوچکی از محیط کار و زندگی خود به کاشت نهال و فضای سبز است.

 

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی گسترده‌ای در صدا و سیما، بیلبورد، پایه بنر برای ثبت‌نام شهروندان برای درخواست نهال از ۱۲ اسفند ماه در سطح شهر صورت می‌گیرد و شهروندان از ۱۴ اسفند به مدت شش روز فرصت دارند جهت ثبت‌نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته درخت‌کاری، عنوان کرد: از ۱۵ اسفند ماه در برنامه شاد با حضور عمو حمید برنامه کاشت نهال توسط کودکان پارک برکه، ابتدای بلوار ارم (دور میدان قائم) و ۱۶ اسفند ماه مراسم جشن درخت‌کاری با مسئولین محترم شورای شهر و شهرداری در باغ گلها برگزار می‌شود.

 

خانجانی بیان کرد: در کنار ویژه برنامه‌های مختلف و شاد در روز ۱۷ اسفند ماه کاشت درخت در پارک ورزش (اعتمادیه) توسط هیئت‌های ورزشی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه شما