• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218612 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - 12:11
۷ هزار رای اولی در استان همدان وجود دارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان مطرح کرد

۷ هزار رای اولی در استان همدان وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان شور و‌ اشتیاق دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را زمینه‌ساز حضور پرشور نزدیک به ۷ هزار رای اولی در روز یازدهم اسفند ماه در پای صندوق های رای دانست.

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ایام دهه‌ فجر امسال برنامه‌های متنوعی از جمله محافل قرآنی، کلاس‌های جهاد تبیین و اردو‌های نوجوان پیشران انقلاب اسلامی، مختص شورا‌های دانش‌آموزی مدارس تدارک دیده شده بود.

 

شیدایی با بیان اینکه دانش‌آموزان در روز بیست و دوم بهمن امسال با شهدا و پیمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند، اضافه کرد: نزدیک به ۷هزار دانش‌آموز رای اولی در روز یازدهم اسفند ماه همگام با مردم ایران در پای صندوق‌های رای حاضر شده و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان اثبات خواهند کرد.

 

وی در مورد نقش‌آفرینی رای اولی‌ها در انتخابات، بیان کرد: رای اولی‌ها با‌ موج‌آفرینی خود همانند قیام سی‌ام مهر ۱۳۵۷، بار دیگر دِین خود‌ را به انقلاب اسلامی ادا خواهند کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رای‌اولی‌ها همراه با مردم ایران می‌توانند با انتخاب اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند و در سرنوشت جامعه خود سهیم باشند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات، بار‌ دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را در بلند‌ترین قله‌ جهان به اهتزاز در می‌آورند و نقشه‌ شوم دشمنان‌ را نقش بر آب می‌نمایند.

ارسال دیدگاه شما