• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • اِسَّبِت ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Saturday 27 Jul 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228659 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۳/۳/۱۷ - 12:33
رقابت ۴۶ هزار نفر برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور | برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در ۲۵ خرداد ماه
جزئیات آزمون‌های استخدامی ۱۷ و ۱۸ خرداد تشریح شد

رقابت ۴۶ هزار نفر برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور | برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در ۲۵ خرداد ماه

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که از تعداد ۶۷ هزار و ۹۳۴ نفر داوطلبی که در آزمون‌های استخدامی خردادماه ثبت‌نام کرده‌اند، تعداد ۴۶ هزار و ۹۴ نفر در روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه، در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی و در سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش آفتاب صبح، به نقل از خبرگزاری ایسنا، خلیل اسدی، مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: صبح پنجشنبه، ۱۷ خرداد ماه آزمون استخدامی خاص معلولان و عصر همان روز آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز به ‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اسدی بیان کرد: همچنین آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور و آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور نیز، صبح جمعه، ۱۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

آزمون جذب معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور برای استخدام ۴ هزار و ۳۳۶ نفر از معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی، نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود و برای این سهمیه، تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۹ نفر شامل تعداد ۷ هزار و ۱۱۳ نفر مرد و ۵ هزار و ۶۹۶ زن ثبت‌نام کرده‌اند که صبح روز پنجشنبه، ۱۷ خرداد ماه در این آزمون شرکت خواهند داشت.

برای آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد که عصر روز پنجشنبه، ۱۷ خرداد ماه برگزار می‌شود تعداد ۳۱ هزار و ۴۲۱ سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی اختصاص پیدا کرده است. تعداد داوطلبان این آزمون ۲۱ هزار و ۹۲۰ نفر شامل تعداد ۱۰ هزار و ۵۱۹ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۴۰۱ نفر زن هستند.

۳۰۵ نفر نیز با آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور جذب خواهند شد که در این آزمون ۱۰ هزار و ۳۸۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. آمار ثبت‌نام نشان می‌دهد که از این تعداد ۵۸۴۰ مرد و ۴۵۴۱ زن هستند. این آزمون صبح روز جمعه، ۱۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سازمان اداری و استخدامی کشور نیز برای جذب ۴۰ نفر، صبح روز جمعه، ۱۸ خردادماه آزمون استخدامی در تهران برگزار می‌کند که در این آزمون ۹۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۱۰ نفر مرد و ۳۷۴ نفر زن هستند.

مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین نیز که شامل تمامی استان‌های کشور به جز اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، گلستان و سیستان و بلوچستان است، ۲۵ خردادماه به صورت سراسری برگزار می‌شود. در مجموع برای تعداد ۲ هزار و ۱۸۶ سهمیه این آزمون تعداد ۲۱ هزار و ۸۴۰ نفر داوطلب شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما