• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Friday 26 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73598 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۲۳ - 11:36
۳۰۰ واحد به صورت پایلوت در منطقه آزاد اروند به سامانه خورشیدی مجهز می‌شوند

۳۰۰ واحد به صورت پایلوت در منطقه آزاد اروند به سامانه خورشیدی مجهز می‌شوند

مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه کمیته راهبرى انرژی خورشیدی گفت: با توجه به صرفه بالای اقتصادی سامانه های خورشیدی و هماهنگی ایجاد شده ۳۰۰ واحد مسکونی به صورت آزمایشی به این سیستم مجهز می‌شوند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مهندس مجید رحیمی اظهار داشت: در راستای طرح ایجاد سامانه های خورشیدی برای خانواده های کم بضاعت و تحت پوشش، طی جلسه امروز روساى محترم کمیته امداد و بهزیستى آبادان و خرمشهر و همچنین آموزش و پرورش برنامه ریزی عملیاتى براى تامین اعتبار و شروع فرایند اجرایى واحدهای پایلوت این کار را ارایه نمودند و تقسیم کار بین ادارات مربوطه به انجام رسید.
مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند  عنوان کرد: تعامل و همکارى شکل گرفته با برق ناحیه جنوب و شرکت توزیع استان که عضو کمیته راهبرى نیروى خورشیدى اروند نبز هستند ،ستودنى و موجب سرعت بخشیدن به کار شده است. وى از مشارکت اتاق بازرگانى خرمشهر در آموزش و فرهنگ سازى این پروژه و همچنین اقدامات صورت گرفته جهت جذب سرمایه گذار تقدیر نمود.
رحیمی گفت: نقش سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این حوزه نقشی حمایتی، تسهیل گر و فنی است و تلاش داریم از تمام ظرفیتهاى قانونى و حمایتى در این راستا استفاده نماییم.
وی افزود: واحدى که در خرداد ماه امسال  بر روی خانه هوشمند اروند  به صورت آزمایشی نصب شده ، در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال تولید برق است.

ارسال دیدگاه شما