• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218506 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ - 19:50
۲۰۶ واحد تولیدی در استان همدان به چرخه تولید بازگشت
استاندار همدان خبر داد

۲۰۶ واحد تولیدی در استان همدان به چرخه تولید بازگشت

استاندار همدان با اشاره به بازگشت ۲۰۶ واحد تولیدی در استان همدان به چرخه تولید، گفت: همچنین در این جلسه، پرونده‌ یک واحد گلخانه مطرح و مقرر شد ۱۰ درصد از بدهی بانکی را پرداخت و یک سال برای تسویه امهال شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در سی‌و‌هفتمین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی ۲۰۶ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در استان به چرخه‌ تولید بازگشتند، اظهار کرد: پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شوند، لزوماً تعطیل یا نیمه تعطیل نیستند؛ برخی فعال هستند اما درحوزه‌های بانکی، مالیاتی، بیمه و دیگر موارد مشکلاتی دارند.

 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده‌ مطروحه‌ دیگر، واحد دامداری و بره‌پروری بود و مصوب شد ۱۰ درصد از بدهی خود را پرداخت کند و ۹ ماه فرصت برای تسویه داده شد، بیان کرد: واحد دیگری برای بدهی مالیاتی حضور داشت که مشروط به راه‌اندازی مجدد در شش ماه، بدهی مالیاتی آن دو سال امهال شد.

 

وی ادامه داد: در اتحادیه تعاون‌های روستایی مشکل ضمانت‌نامه وجود داشت، با توجه به تأمین میوه و اقلام دیگر در روزهای پایانی سال، پنج ماه برای پرداخت بدهی بانکی فرصت داده شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در این جلسه، پرونده‌ یک واحد گلخانه مطرح و مقرر شد ۱۰ درصد از بدهی بانکی را پرداخت و یک سال برای تسویه امهال شود.

 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات واحد تولیدی دیگری به علت اختلاف بین ادارات صمت و گمرک ترخیص نشده بود که برای تسهیل و رفع موانع تولید این واحد تولیدی مصوب شد که تعرفه‌ سابق پرداخت شود و به ازای مابه‌التفاوت تضمین ارائه شده و امروز ماشین‌آلات مذکور ترخیص شود.

ارسال دیدگاه شما