• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 105664 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۳/۶ - 10:58
محمدرضا عارف: مهم‌ترین اولویت افشانی در شهرداری تهران مبارزه با فساد است

محمدرضا عارف: مهم‌ترین اولویت افشانی در شهرداری تهران مبارزه با فساد است

محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در مورد اولویت‌های اصلی افشانی در شهرداری تهران گفت: بحث مبارزه با فساد بايد از جمله اولويت‌هاي اصلي آقاي افشاني در مجموعه شهرداري تهران باشد.

به گزارش آفتاب صبح، رییس فراکسیون امید در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد:  مبارزه با فساد  نه تنها اولویت اصلی مجمع ۵۱ نفره امید است بلكه اولويت كل نظام است و كارهایي هم در شهرداري تهران در اين راستا صورت گرفته است كه كافي نيست .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: يكي از ويژگي‌های برجسته آقاي افشاني پاكدستي وي است كه در اين زمينه يعني در بحث مبارزه با فساد و شفاف سازي در مجموعه شهرداري تهران سياست‌ها و برنامه‌هايی دارند كه اميدواريم در اين زمينه گام‌هاي جدي و اساسي بردارند.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به اين سوال  كه در دوره نجفي گزارش ٥٠٠صفحه اي در اين زمينه ارائه شده است و آيا اين گزارش مي تواند منبعي براي ادامه فعاليت ها در شهرداري در اين زمينه باشد گفت: قاعدتا اين گزارش در دوره جديد تهيه شده است حتما بايد وي از اين گزارش استفاده كند و اگر نيازي به اصلاحات و تغييراتي دارد آنها را انجام دهد و منعي براي انجام اين اصلاحات وجود ندارد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس  در مورد اينكه آيا ممكن است برخي  مقابل اين اقدام افشاني همانند نجفي مقاومت كنند گفت:ما اميدواريم كه همه همكاري كنند تا بحث شفاف سازي در مجموعه شهرداري تهران به نتايج خوبي برسد .

ارسال دیدگاه شما